Jednak zgodnie z informacjami z sondażu dotyczącego stanu bezpieczeństwa informacji „Global State of Information Security® Survey” przeprowadzonego w 2015 r., wiele firm telekomunikacyjnych nie jest wystarczająco przygotowanych na reagowanie na ryzyko cyberataków ani teraz, ani w przyszłości.
Digitalizacja przekształciła sposób działania, świadczenia usług i komunikacji firm telekomunikacyjnych z klientami. Ten ekosystem biznesowy, który zakłóca obecny porządek, w połączeniu z coraz częstszymi i coraz bardziej wyrafinowanymi cyberatakami, wymaga zaangażowania się w zapewnienie zabezpieczeń, z naciskiem na dobrze wyszkolonych pracowników, stale aktualizowane procesy i właściwe narzędzia do wykrywania, analizowania i reagowania na zagrożenia.
© 2015 - 2024 PwC. Wszelkie prawa zastrzeżone. Nazwa PwC odnosi się do firm wchodzących w skład sieci PwC, z których każda stanowi odrębny podmiot prawny. Więcej informacji na stronie www.pwc.com/structure.