Automatyzacja sprzedaży

Zarządzanie relacjami z klientem, systemy CRM

System automatyzacji sprzedaży – zwiększ wydajność i skuteczność

Kto z nas nie potrzebuje więcej czasu? Wydajność i skuteczność każdego sprzedawcy mogłaby znacząco wzrosnąć, gdyby nie problemy z dostępem do informacji oraz uciążliwymi, często manualnymi zadaniami, które uniemożliwiają koncentrację na pracy z klientem i generowanie sprzedaży

Dzięki systemowi automatyzacji sprzedaży handlowcy odzyskują swój cenny czas, są bardziej wydajni w obsłudze aktualnych oraz zdobywaniu nowych klientów. Przyspiesz i odpowiednio zorganizuj wszystkie fazy procesu sprzedaży - od identyfikacji potencjalnych okazji biznesowych, aż po analizę danych i przygotowanie projekcji finansowych.

 

Pozyskuj lojalnych i zaangażowanych w markę klientów

Wykorzystując nowoczesne systemy CRM - Salesforce Sales Cloud i Microsoft Dynamics 365, pokażemy ci, w jaki sposób dostarczyć wyjątkowe, płynne i wielokanałowe doświadczenie zakupowe

Poprzez zastosowanie innowacyjnej technologii udoskonalisz procesy, ułatwisz kooperację między pracownikami i zwiększysz dochodowość swojej firmy. Oferujemy systemy CRM  w dwóch odsłonach – CRM on premise oraz w chmurze.

System automatyzuje procesy kontaktu z klientami, zarządzanie leadami i szansami sprzedażowymi, aktywnościami oraz zadaniami. Wspiera współpracę i wymianę informacji, generowanie alertów i notyfikacji. Umożliwia efektywne zarządzanie relacjami z klientem oraz zadaniami pracowników terenowych.

Dzięki systemowi automatyzacji sprzedaży wygenerujesz więcej leadów, lepiej rozpoznasz potrzeby klientów i błyskawicznie na nie odpowiesz, skrócisz proces decyzji i w efekcie sprzedasz więcej w krótszym czasie.

 


Pomożemy Ci odpowiedzieć na następujące wyzwania, związane z automatyzacją sprzedaży i zarządzaniem relacjami z klientem (CRM):

  • Jak ograniczyć czynniki rozpraszające handlowców i ułatwić im skupienie na priorytetach?
  • Jak usprawnić podejmowanie decyzji i działań wykorzystując analitykę predykcyjną, analizę cyfrową i automatyczną ocenę potencjalnych klientów?
  • Jak zwiększyć dochodowość firmy poprzez automatyzację procesów biznesowych?
  • Jak wykorzystać grywalizację w generowaniu dodatkowej sprzedaży i szybkim wdrożeniu nowych pracowników?
  • W jaki sposób poprawić efektywność pracy sprzedawców poza biurem?

Technologie wspierające

Salesforce Sales Cloud

Sales Cloud jest jedną z najczęściej na świecie stosowanych platform CRM służącą do aktywizacji sił sprzedażowych i automatyzacji procesów biznesowych. Platforma zwiększa efektywność i skuteczność sprzedawców oraz optymalizuje wykorzystanie dostępnych zasobów dzięki kompletnemu widokowi klienta, rejestracji wszystkich interakcji oraz automatyzacji codziennych działań. Sprzedawcy mogą skoncentrować się na finalizowaniu transakcji, pozyskiwaniu nowych klientów i unikają absorbujących działań administracyjnych. Menedżerom sprzedaży Sales Cloud zapewnia pełną kontrolę i wgląd w działania ich zespołów, wygodne raportowanie i dokładne prognozy. Kierownicy otrzymują natychmiastowy wgląd w wyniki i jakość pracy zespołów i mogą na bieżąco podejmować właściwe decyzje opierając się na aktualnych danych.

Dowiedz się więcej o doświadczeniu PwC w tym obszarze i porozmawiaj z naszym ekspertem:

 

Dowiedz się więcej

Microsoft Dynamics 365

 

Micorsoft Dynamics 365 to zintegrowany system pozwalający na kompleksowe zarządzanie procesami w firmie pomiędzy wszystkimi działami od sprzedaży, poprzez obsługę klienta po finanse. To unikalne rozwiązanie łączące systemy CRM (Zarządzanie relacjami z klientem) z ERP pozwala na optymalizację transformacji cyfrowej w przedsiębiorstwie dzięki wysunięciu na pierwszy plan działań angażujących klientów.

Dowiedz się więcej o doświadczeniu PwC w tym obszarze i porozmawiaj z naszym ekspertem:

 

Dowiedz się więcej

Skontaktuj się z nami

Artur Kotow

Artur Kotow

Dyrektor, PwC Polska

Tel.: +48 502 851 867

Marcin Białecki

Marcin Białecki

Dyrektor, PwC Polska

Tel.: +48 509 040 853

Obserwuj nas