Widok 360 stopni twojego klienta | CRM

Nowoczesny model zarządzania strategicznego opiera się na wiedzy o klientach

Wciąż jednak niewiele firm wie, jak gromadzić swoje dane tak, aby tworzyły kompletny obraz informacji o klientach. Największym wyzwaniem dla przedsiębiorców jest nie tylko wybór kluczowych danych, ale również prezentacja ich w jednym miejscu.

Widok 360 stopni twojego klienta to jedno z kluczowych narzędzi wspierających podejmowanie strategicznych decyzji odnośnie rozwoju przedsiębiorstwa oraz budowania customer experience.

Wielokanałowa obsługa klientów to standard, którego oczekują klienci zarówno w segmentach B2B, jak i B2C

Nasi klienci potwierdzają, że widok 360 stopni to niezbędny element pozwalający na skuteczną komunikację z klientem zarówno w internetowych, jak i tradycyjnych kanałach.

Uprość wielokanałową komunikację oraz dostosuj ją do wymagań i potrzeb twoich odbiorców dzięki wykorzystaniu platform omnichannel i systemów CRM Microsoft Dynamics 365, Salesforce Sales Cloud, SAP Hybris Commerce.

Według badań najbardziej uciążliwe dla konsumentów jest podawanie tych samych danych w różnych kanałach sprzedaży. Nasze doświadczenie w implementacji widoku 360 stopni naszych klientów pozwoli twoim pracownikom szybko i sprawnie docierać do już zgromadzonych danych. Zwiększ satysfakcję klientów oraz wydajność pracowników korzystających z systemu.


Pomożemy Ci odpowiedzieć na następujące wyzwania, związane ze wsparciem sprzedaży, marketingu oraz obsługi klienta:

  • Jak mogę zoptymalizować sposób gromadzenia danych o moich klientach?
  • Jak mogę zmaksymalizować satysfakcję klientów w kontakcie z firmą?
  • Jak mogę skrócić czas obsługi moich klientów?
  • Jak mogę zmniejszyć koszty operacyjne związane z obsługą klientów?

Technologie wspierające

Microsoft Dynamics 365

 

Microsoft Dynamics 365 to zintegrowany system pozwalający na kompleksowe zarządzanie procesami w firmie pomiędzy wszystkimi działami od sprzedaży, poprzez obsługę klienta po finanse. To unikalne rozwiązanie łączące systemy CRM (Microsoft Dynamics CRM) z ERP (Microsoft Dynamics AX i NAV) pozwala na optymalizację transformacji cyfrowej w przedsiębiorstwie dzięki wysunięciu na pierwszy plan działań angażujących klientów.

Microsoft Dynamics 365 stanowi nowoczesne rozwiązanie biznesowe dostosowane do wymogów współczesnych przedsiębiorstw.

Chcesz zrozumieć, przeanalizować i przewidzieć zachowania swoich klientów? Dowiedz się więcej o doświadczeniu PwC w tym obszarze i porozmawiaj z naszym ekspertem:

 

Dowiedz się więcej

Salesforce Sales Cloud

Sales Cloud jest jedną z najczęściej na świecie stosowanych platform CRM służącą do aktywizacji sił sprzedażowych i automatyzacji procesów biznesowych. Platforma zwiększa efektywność i skuteczność sprzedawców oraz optymalizuje wykorzystanie dostępnych zasobów dzięki kompletnemu widokowi klienta, rejestracji wszystkich interakcji oraz automatyzacji codziennych działań. Sprzedawcy mogą skoncentrować się na finalizowaniu transakcji, pozyskiwaniu nowych klientów i unikają absorbujących działań administracyjnych. Menedżerom sprzedaży Sales Cloud zapewnia pełną kontrolę i wgląd w działania ich zespołów, wygodne raportowanie i dokładne prognozy. Kierownicy otrzymują natychmiastowy wgląd w wyniki i jakość pracy zespołów i mogą na bieżąco podejmować właściwe decyzje opierając się na aktualnych danych.

Dowiedz się więcej o doświadczeniu PwC w tym obszarze i porozmawiaj z naszym ekspertem:

Dowiedz się więcej

SAP Hybris Commerce

SAP Hybris Commerce to platforma omnichannel, dzięki której dotrzesz do klientów we wszystkich kanałach. Dzięki zapewnieniu spójnego Customer Experience możesz zwiększyć satysfakcję oraz lojalności klientów. Rozwiązanie to stworzone jest dla firm działających w obszarze B2B oraz B2C.

Dowiedz się więcej o doświadczeniu PwC w tym obszarze i porozmawiaj z naszym ekspertem:

Dowiedz się więcej

Skontaktuj się z nami

Artur Kotow

Artur Kotow

Dyrektor, PwC Polska

Tel.: +48 502 851 867

Obserwuj nas