Handel i produkty konsumenckie

Od strategii do wdrożenia - dedykowane produkty dla firm z sektora handlu i dóbr konsumenckich

Celem wszystkich naszych klientów jest maksymalizacja zysku, zwiększenie rentowności oraz rozwój. Doskonale znamy branżę - członkowie naszego kilkudziesięcioosobowego zespołu byli zaangażowany w setki projektów i to przede wszystkim z tych doświadczeń wynieśli swoją unikalną wiedzę. Nasi klienci, którym pomogliśmy w jednym aspekcie działalności wracają do nas, byśmy usprawnili kolejne obszary.

Każdy firma z branży handlowej jest inna i wymaga indywidualnej analizy potrzeb i wyzwań. W dobie wysokiego nasycenia rynku, rozwój i opymalizacja sieci to ogromne wyzwanie

Zbudujemy i przenalizujemy model geoprzestrzenny, który optymalnie dobierze lokalizację placówek. Poprawę wyników pomożemy uzyskać w oparciu o katalog ponad 150 dźwigni optymalizacji wszystkich obszarów sprzedaży i operacji. Spojrzymy również na koszty i zaproponujemy działania, które zwiększą ich efektywność. Dzięki zespołowi Big Data, przeanalizujemy akcje promocyjne i w oparciu o dane sprzedażowe zaproponujemy te, które dadzą oczekiwany efekt. 

Pomagamy klientom znaleźć ich miejsce na rynku poprze wybór właściwego formatu. Schodzimy również niżej oferując pomoc w zarządzaniu kategoriami produktów. Mamy na pokładzie najlepszych w Polsce ekspertów od strategii cenowej.

Oferujemy strategię omnichannel, która uspójni sklep online (i mobile) z tym stacjonarnym.

Znamy się na podatkach - pomożemy w zakresie podatku od nieruchomości, stawek VAT, podatkowego traktowania akcji promocyjnych, strat magazynowych, opłat półkowych, procedur karno-skarbowych, składek pracowniczych czy informatyzacji procesów podatkowych.

Wyzwania firm z branży dóbr konsumenckich (FMCG) bywają podobne do tych z branży Retail

Optymalizacja promocji, strategia cenowa (i warunki handlowe), optymalizacja kosztowa - takie projekty realizujemy często np. dla producentów żywności, ubrań, kosmetyków czy zabawek. 

Pomagamy również budować kompleksowe strategie wejścia na rynek oraz integrować firmy po fuzjach i przejęciach. W ostatnim czasie często pracujemy nad strategiami cyfrowymi, które pozwalają firmom skutecznie funkcjonować w świecie digital. Badamy i optymalizujemy również punkty styku firmy z klientem.  

Wydatki marketingowe, rozliczenia inwestycji, rozliczenia w łańcuchu dostaw, ulga B+R i pomoc publiczna, składki pracownicze, podatek od nieruchomości oraz opakowania zwrotne to aspekty, które najczęsciej podejmujemy pod kątem podatkowym. 

Skontaktuj się z nami

Krzysztof Badowski
Partner
Tel.: +48 22 746 6716
Email

Mieczysław Gonta
Partner
Tel.: +48 22 746 4907
Email

Agnieszka Ostaszewska
Partner
Tel.: +48 22 746 4344
Email

Obserwuj nas