Publikacje

Klient w centrum uwagi Twojej firmy

23/02/17

Zmienne priorytety klientów powodują, że firma powinna umieszczać klienta w centrum uwagi oraz szybko reagować na zmiany.

Procesy trzecią dźwignią sprzedaży

31/01/17

Ustrukturyzowanie procesu sprzedażowego przyczynia się do ograniczania kosztów obsługi sprzedażowej oraz wzrostu rentowności sprzedaży.

Jak zbudować dział sprzedaży?

18/01/17

Jak zbudować dział sprzedaży w firmie? Wybór optymalnej struktury powinien być odbiciem zamierzeń, zdefiniowanych w strategii firmy.

Strategia jako pierwsza dźwignia sprzedaży

28/11/16

W tym wpisie skupimy się na pierwszej z czterech dźwigni wspierających sprzedaż – strategii. Zwróć uwagę na kilka elementów strategii, aby wykorzystać potencjał sprzedaży w Twojej firmie.

Cztery dźwignie zarządzania sprzedażą

18/11/16

Poprawa efektywności zarządzania sprzedażą może przynieść wymierne korzyści: obniżyć koszty sprzedaży, spowodować wzrost przychodów lub wzrost rentowności sprzedaży.