Główną nagrodę i tytuł Gwiazdy Bankowości 2015 zdobył Alior Bank.
Banki, które zgłosiły się do rankingu, były oceniane na podstawie metodologii według ustalonych wcześniej wskaźników. Pod uwagę brane były tempo rozwoju, dochodowość i efektywność, struktura biznesu oraz poziom innowacyjności.
Laureaci w głównej kategorii „Gwiazda Bankowości”:
Laureaci w kategorii Tempo wzrostu:
Laureaci w kategorii Struktura biznesu:
Laureaci w kategorii Dochodowość i efektywność:
Laureaci w konkursie Innowacyjność:
Wyboru zwycięzców w I edycji rankingu „Gwiazdy Bankowości” dokonała kapituła w składzie:
Dodatkowo, na podstawie zebranych danych eksperci PwC oszacowali, że w minionym roku średni udział wydatków marketingowych w kosztach operacyjnych banków kształtował się na poziomie 6%, natomiast średni koszt marketingu na jednego pozyskanego klienta wynosił ok. 140 zł.