Kobiety pokolenia milenijnego: Nowa era talentów

Organizacje na całym świecie stoją obecnie przed wyzwaniami związanymi z ogromną liczbą pracowników z pokolenia milenijnego, którzy wchodzą na rynek pracy i zmieniają jego kształt.

Jednocześnie wyzwaniem jest brak kobiet na stanowiskach przywódczych i obawy, że zjawisko to może mieć niekorzystne konsekwencje finansowe i konkurencyjne dla firm.

Przedsiębiorstwa, które chcą wyeliminować tę nierównowagę w zakresie reprezentacji płci muszą równolegle podjąć starania na rzecz zwiększenia różnorodności na szczeblach przywódczych i systemowe działania skierowane do pracowników od pierwszego dnia ich zatrudnienia. Aby jednak zrobić to właściwie, po pierwsze muszą one dowiedzieć się więcej o tym, jak przyciągać, rozwijać, angażować i zatrzymywać w firmie kobiece talenty z pokolenia milenijnego.

Nasz raport pt. „Kobiety pokolenia milenijnego: Nowa era talentów” pokazuje, jak myślą kobiety z tego pokolenia. Raport powstał na podstawie międzynarodowego badania 10 105 respondentów z ponad 60 krajów, w tym 8 756 kobiet.  Kobiety z badanego pokolenia stanowią coraz większy odsetek globalnej puli talentów, a raport jasno uświadamia jedno: jeśli chodzi o kobiety z pokolenia milenijnego, mówimy naprawdę o nowej erze kobiecych talentów.

Nasz raport przedstawia interesujące wyniki badania, studia przypadków i wypowiedzi przedstawicielek badanego pokolenia. Ponadto w raporcie przyjęto unikalne podejście pozwalające na głębszą analizę kobiet z pokolenia milenijnego dzięki klasyfikacji uzależnionej od etapu kariery respondentki.

  • Kobiety z pokolenia milenijnego otwierają nową erę w historii kobiecych talentów.
  • Mają więcej wiary w siebie i są bardziej ambitne niż poprzednie pokolenia.
  • Różnorodność jest dla nich bardzo ważna.
  • Nadal istnieje luka w postrzeganiu kulturowym płci.
  • Kluczowe znaczenie mają strategie zachowania równowagi pomiędzy pracą a życiem osobistym.
  • Kobiety są bardzo zainteresowane karierą międzynarodową.
  • Ważne jest dla nich uzyskiwanie informacji zwrotnych.
  • Kobiety z pokolenia milenijnego mają władzę finansową.
Obserwuj nas