Jednocześnie wyzwaniem jest brak kobiet na stanowiskach przywódczych i obawy, że zjawisko to może mieć niekorzystne konsekwencje finansowe i konkurencyjne dla firm.
Przedsiębiorstwa, które chcą wyeliminować tę nierównowagę w zakresie reprezentacji płci muszą równolegle podjąć starania na rzecz zwiększenia różnorodności na szczeblach przywódczych i systemowe działania skierowane do pracowników od pierwszego dnia ich zatrudnienia. Aby jednak zrobić to właściwie, po pierwsze muszą one dowiedzieć się więcej o tym, jak przyciągać, rozwijać, angażować i zatrzymywać w firmie kobiece talenty z pokolenia milenijnego.
Nasz raport pt. „Kobiety pokolenia milenijnego: Nowa era talentów” pokazuje, jak myślą kobiety z tego pokolenia. Raport powstał na podstawie międzynarodowego badania 10 105 respondentów z ponad 60 krajów, w tym 8 756 kobiet. Kobiety z badanego pokolenia stanowią coraz większy odsetek globalnej puli talentów, a raport jasno uświadamia jedno: jeśli chodzi o kobiety z pokolenia milenijnego, mówimy naprawdę o nowej erze kobiecych talentów.
Nasz raport przedstawia interesujące wyniki badania, studia przypadków i wypowiedzi przedstawicielek badanego pokolenia. Ponadto w raporcie przyjęto unikalne podejście pozwalające na głębszą analizę kobiet z pokolenia milenijnego dzięki klasyfikacji uzależnionej od etapu kariery respondentki.
© 2015 - 2024 PwC. Wszelkie prawa zastrzeżone. Nazwa PwC odnosi się do firm wchodzących w skład sieci PwC, z których każda stanowi odrębny podmiot prawny. Więcej informacji na stronie www.pwc.com/structure.