IAB/PwC AdEx 2016'H1
W pierwszej połowie 2016 roku wartość reklamy online w Polsce zanotowała 19,9% wzrostu, pozyskując ponad 280 mln zł więcej niż w podobnym okresie roku poprzedniego
IAB/PwC AdEx 2016’Q1
W pierwszym kwartale 2016 roku wartość reklamy online w Polsce zanotowała 24,9% wzrostu, pozyskując prawie 160 mln zł więcej niż w porównywalnym okresie roku wcześniejszego.
Raport IAB/PwC AdEx 2015 – wydatki na reklamę online w roku 2015
W roku 2015 reklama online w Polsce wróciła do dwucyfrowej dynamiki, osiągając wzrost na poziomie 20% rok do roku. Dzięki temu padł kolejny rekord wartości – wydatki na komunikację cyfrową wyniosły prawie 3,2 mld zł.
IAB/PwC AdEx 2015’Q3
W trzecim kwartale 2015 roku wydatki na reklamę online w Polsce wzrosły o 20,4%. Rynek komunikacji cyfrowej osiągnął dzięki temu wartość 2,19 mld złotych
IAB/PwC AdEx 2015’H1
Po pierwszym półroczu 2015 roku wydatki na reklamę online w Polsce wzrosły o 15,7%. Głównym motorem rozwojowym jest nadal reklama graficzna.
IAB/PwC AdEx 2015’Q1
W pierwszym kwartale 2015 roku wydatki na reklamę online w Polsce wzrosły o 13,6%. Głównym motorem rozwojowym jest reklama graficzna.
Raport AdEx 2014 – wydatki na reklamę online w roku 2014
Wartość wydatków na komunikację cyfrową w roku ubiegłym wyniosła tym samym 2,6 mld złotych. Największą dynamiką wykazała się reklama w urządzeniach mobilnych, mediach społecznościowych oraz wideo online.