W 1999 konsumenci zidentyfikowali czołowe marki, które uważali za postępowe, dynamiczne, innowacyjne i nowoczesne. Dziś, zmęczeni recesją, postrzegają czołowe marki jako godne zaufania, autentyczne, niezawodne i w coraz większym stopniu wizjonerskie.
Wszystko sprowadza się do zdefiniowania swoich wartości i trzymania się ich. Współcześni konsumenci szukają marek, które są wysoce transparentne w kontekście procesów, sposobu pracy, produktów i materiałów, których używają. Konsumenci chcą wierzyć, że marki robią wszystko, co tylko mogą, by chronić ich prywatność. Chcą marek, które dobrze traktują swoich pracowników. Identyfikują się z markami, które są autentyczne.
Konsumenci twierdzą, że bycie współczesnym wizjonerem wiąże się z wprowadzaniem na rynek nowych produktów i usług, a nie tylko ciągłe rozwijanie już istniejących. Bycie wizjonerem to podejmowanie wyzwań i problemów, których nie podejmuje konkurencja. Bycie wizjonerem to mądre przewidywanie potrzeb konsumentów i identyfikacja pragnień, o których istnieniu nie wiedzieli.
© 2015 - 2024 PwC. Wszelkie prawa zastrzeżone. Nazwa PwC odnosi się do firm wchodzących w skład sieci PwC, z których każda stanowi odrębny podmiot prawny. Więcej informacji na stronie www.pwc.com/structure.