Audyt przyszłości dziś: człowiek i technologia

Jak nowe technologie, takie jak sztuczna inteligencja, mogą pomagać w zdobywaniu informacji i skutecznej ich ocenie?

Zaufanie wsparte technologią

Więcej ›

Węcej ›

Więcej ›

< Back

< Back
[+] Read More

Szersze spojrzenie czy alternatywa?

Programowalne maszyny, których działanie opiera się na logice, zapewniają komfort w pracy związanej z przetwarzaniem danych. Jednak tylko człowiek jest w stanie zaprogramować urządzenie, naprowadzić sztuczną inteligencję na właściwy tor działania czy podzielić się swoją wiedzą, umożliwiając maszynie naukę.

 

Dzięki narzędziom analitycznym można błyskawicznie zbadać charakterystykę milionów wpisów, wskazując wszelkie wyjątki. Zajmuje to ułamek czasu potrzebnego na te operacje dotychczas, co więcej daje większą pewność i wymaga mniejszego wysiłku.

Człowiek niezastąpiony

Ocena, intuicja, umiejętność prowadzenia dialogu i odwaga są wciąż kluczowe w audycie. Człowiek pozostaje podstawowym elementem w całym procesie.

Maszyna jest w stanie przeanalizować 100-stronicowy kontrakt w kilka sekund… szybko czytający człowiek potrzebuje na to co najmniej 4 godziny.

Roboty pozwalają znacząco ograniczyć czas i koszty potrzebne na szkolenie pracowników fizycznych. Mogą pracować dłużej, wymagając przy tym minimalnego nadzoru. Maja znacznie mniejszy margines błędu, co pozwala zwiększyć efektywność i ograniczyć straty.

 

Skontaktuj się z nami

Agnieszka Janković-Żelazna

Agnieszka Janković-Żelazna

Senior Manager, ESG Team, PwC Polska

Tel.: +48 519 504 385

Obserwuj nas