Automatyzacja sprzedaży | CRM

System automatyzacji sprzedaży – zwiększ wydajność i skuteczność

Kto z nas nie potrzebuje więcej czasu? Wydajność i skuteczność każdego sprzedawcy mogłaby znacząco wzrosnąć, gdyby nie problemy z dostępem do informacji oraz uciążliwymi, często manualnymi zadaniami, które uniemożliwiają koncentrację na pracy z klientem i generowanie sprzedaży

Dzięki systemowi automatyzacji sprzedaży handlowcy odzyskują swój cenny czas, są bardziej wydajni w obsłudze aktualnych oraz zdobywaniu nowych klientów. Przyspiesz i odpowiednio zorganizuj wszystkie fazy procesu sprzedaży - od identyfikacji potencjalnych okazji biznesowych, aż po analizę danych i przygotowanie projekcji finansowych.

Pozyskuj lojalnych i zaangażowanych w markę klientów

Pokażemy ci, w jaki sposób dostarczyć wyjątkowe, płynne i wielokanałowe doświadczenie zakupowe

Poprzez zastosowanie innowacyjnej technologii udoskonalisz procesy, ułatwisz kooperację między pracownikami i zwiększysz dochodowość swojej firmy.

System automatyzuje procesy kontaktu z klientami, zarządzanie leadami i szansami sprzedażowymi, aktywnościami oraz zadaniami. Wspiera współpracę i wymianę informacji, generowanie alertów i notyfikacji. Umożliwia efektywne zarządzanie zadaniami pracowników terenowych.

Dzięki systemowi automatyzacji sprzedaży wygenerujesz więcej leadów, lepiej rozpoznasz potrzeby klientów i błyskawicznie na nie odpowiesz, skrócisz proces decyzji i w efekcie sprzedasz więcej w krótszym czasie.


Pomożemy Ci odpowiedzieć na następujące wyzwania, związane z automatyzacją sprzedaży:

  • Jak ograniczyć czynniki rozpraszające handlowców i ułatwić im skupienie na priorytetach?
  • Jak usprawnić podejmowanie decyzji i działań wykorzystując analitykę predykcyjną, analizę cyfrową i automatyczną ocenę potencjalnych klientów?
  • Jak zwiększyć dochodowość firmy poprzez automatyzację procesów biznesowych?
  • Jak wykorzystać grywalizację w generowaniu dodatkowej sprzedaży i szybkim wdrożeniu nowych pracowników?
  • W jaki sposób poprawić efektywność pracy sprzedawców poza biurem?


Technologie wspierające

Salesforce Sales Cloud

Salesforce Sales Cloud jest najczęściej stosowaną platformą do obsługi klientów, zarządzania i automatyzacji procesów sprzedaży oraz marketingu. Platforma działa w chmurze - jest dostępna online, nie wymaga skomplikowanego wdrożenia, zapewnia najwyższy poziom bezpieczeństwa oraz elastyczność bez konieczności utrzymywania własnej infrastruktury informatycznej. Przekłada się to na niskie koszty całkowite zakupu i utrzymania, minimalne ryzyko przy wdrożeniu i błyskawiczne rezultaty.

Dowiedz się więcej o doświadczeniu PwC w tym obszarze i porozmawiaj z naszym ekspertem:

Skontaktuj się

Microsoft Dynamics 365

Micorsoft Dynamics 365 to zintegrowany system pozwalający na kompleksowe zarządzanie procesami w firmie pomiędzy wszystkimi działami od sprzedaży, poprzez obsługę klienta po finanse. To unikalne rozwiązanie łączące systemy CRM z ERP pozwala na optymalizację transformacji cyfrowej w przedsiębiorstwie dzięki wysunięciu na pierwszy plan działań angażujących klientów.

Dowiedz się więcej o doświadczeniu PwC w tym obszarze i porozmawiaj z naszym ekspertem:

Skontaktuj się

Zobacz także

Skontaktuj się z nami

Dariusz Kozłowski
Business Development Representative
Tel.: +48 797 32 6581
Email

Obserwuj nas