Piotrek

Senior Microsoft Dynamics Business Consultant

Reorganizacja modelu operacyjnego

Klient:
Brytyjska organizacja charytatywna

Wyzwanie

Do naszych zadań w projekcie należały pozyskiwanie większej ilości informacji o obecnych klientach, zwiększenie liczby dotacji, członków oraz ich aktywności, wsparcie ograniczonej liczby pracowników przy zwiększonej ilości pracy oraz ujednolicenie procesów, aby były wykonywane w ten sam sposób zarówno w centrali, jak i w biurach regionalnych


Narzędzia

Wyeliminowaliśmy dotychczasowe systemy i wdrożyliśmy zintegrowane, chmurowe rozwiązanie. Prace obejmowały m.in. migrację danych z wielu lokalnych aplikacji do chmurowego systemu Dynamics 365, jak również dostosowanie i wdrożenie Dynamics 365 CE oraz F&O, dostosowanie i wdrożenie Azure Service Bus jako szyny integrującej Dynamics 365 CE, F&O, stronę internetową i SharePoint, oraz wdrożenie ClickDimensions oraz jego dostosowanie do procesów w organizacji.


Rezultaty

Integracja portalu internetowego z CRM zwiększyła przychody organizacji bez wzrostu zatrudnienia. Nawet 50% nowych członków i 30% nowych dotacji pochodzi z portalu internetowego. Scentralizowany system pozwala na jednolite zarządzanie procesami we wszystkich biurach regionalnych oraz skuteczną komunikację z obecnymi i przyszłymi członkami organizacji


 

Ludzie tego projektu

Maciej

Functional Tester

Łukasz

Junior Microsoft Dynamics Business Consultant

Piotrek ​

Senior Microsoft Dynamics Business Consultant