Kobieca strona biznesu

    "Zmieniają się normy społeczne, zmienia się też rzeczywistość biznesowa. Obecnie, jeżeli firmy chcą być konkurencyjne muszą stawiać na różnorodność. W kobietach drzemie ogromny potencjał, którego nie można zmarnować, ani lekceważyć. Dobrze wykorzystany i ukierunkowany może stać się gwarantem powodzenia przedsiębiorstwa na rynku."

    Olga Grygier-Siddons
    Prezes PwC na Europę Środkową i Wschodnią

    Przeczytaj wywiad z Olgą Grygier-Siddons w Budapest Business Journal - o roli kobiet w zarządach przedsiębiorstw i o tym, jak otwarcie się na zmiany i innowacyjne myślenie może pomóc przedsiębiorstwom w osiągnięciu przewagi konkurencyjnej

    Kobiety pokolenia milenijnego: Nowa era talentów

    Nasz raport pt. „Kobiety pokolenia milenijnego: Nowa era talentów” pokazuje, jak myślą kobiety z tego pokolenia. Raport powstał na podstawie międzynarodowego badania 10 105 respondentów z ponad 60 krajów, w tym 8 756 kobiet. Kobiety z badanego pokolenia stanowią coraz większy odsetek globalnej puli talentów, a raport jasno uświadamia jedno: jeśli chodzi o kobiety z pokolenia milenijnego, mówimy naprawdę o nowej erze kobiecych talentów.

    Kontakty

    Loża Kobiet Biznesu to platforma spotkań i wymiany doświadczeń dla pań piastujących wysokie stanowiska w spółkach oraz organizacjach z sektora prywatnego i publicznego, a także właścicielek biznesów.

    Więcej o Loży Kobiet Biznesu  

    Jesteśmy partnerem Bizneswoman Roku, pierwszego ogólnopolskiego i jedynego biznesowego konkursu dla przedsiębiorczych kobiet, w którym nagradzamy kobiety realizujące ambitne projekty zawodowe.

    Więcej o konkursie Bizneswoman Roku

    Aspire to Lead to ogólnoświatowy projekt PwC, którego głównym celem jest wspieranie kobiet w drodze na stanowiska kierownicze oraz dostarczanie wskazówek i porad dla przyszłych liderek.

    Więcej o projekcie Aspire to Lead


    Dołącz do naszej grupy na LinkedIn - porozmawiajmy o roli kobiet w biznesie.

    Wspieramy przedsiębiorczość kobiet

    Działalność PwC ma na celu promocję przedsiębiorczości kobiet oraz propagowanie korzyści, jakie przynosi różnorodność w biznesie.

    Poprzez nasze działania chcemy inspirować i zachęcać kobiety do rozwoju zawodowego i osobistego, podejmowania nowych wyzwań w świecie biznesu oraz realizowania się na stanowiskach kierowniczych. Jesteśmy przekonani, że to właśnie różnorodność, zwiększanie liczby kobiet w zarządach i zgodna współpraca mężczyzn i kobiet, jest najlepszym gwarantem skucesu i rozwoju polskich firm. 

    Naszą misję realizujemy poprzez szereg działań. Prowadzimy badania, przygotowujemy opracowania, raporty i analizy, które stanowią źródło cennej wiedzy zarówno dla kobiet, jak i mężczyzn. Zależy nam na tym, aby idea różnorodności w biznesie stawała się coraz bardziej popularna i doceniana. Obecnie, jeżeli firmy chcą być konkurencyjne muszą stawiać właśnie na różnorodność.

    Kobieca strona biznesu to miejsce w sieci, w którym kobiety będące zwolenniczkami ustawicznego rozwoju znajdą wiele merytorycznych i inspirujących informacji.