PwC udostępniło aplikację edukacyjną Digital Fitness Assessment, która rozwija i wzmacnia umiejętności cyfrowe

Aplikacja edukacyjna PwC Digital Fitness Assessment pomaga ocenić poziom wiedzy użytkowników związany z nowymi technologiami i zrozumieć bieżące trendy digital. To narzędzie bardzo przydatne dla firm, którym zależy na wzmocnieniu cyfrowych umiejętności swoich pracowników. Aplikacja jest dostępna bezpłatnie do końca czerwca 2021 roku.

PwC Digital Fitness Assessment to aplikacja edukacyjna z zakresu najnowszych technologii i rozwiązań cyfrowych. Pomaga ocenić obecny stan wiedzy, a także wspiera w dostosowaniu się do nowych sposobów pracy i nauki poprzez wzmacnianie i rozwijanie nowych, technologicznych kompetencji.

Interaktywne treści są dostępne w kilku formatach (do oglądania, czytania i słuchania) w podziale na bloki tematyczne: AI, Blockchain, Customer Experience, Design Thinking, Gig Economy, Machine Learning, Smart Cities, czy Virtual Reality. Aplikacja personalizuje materiały i plan nauki dostosowując je do poziomu wiedzy, preferencji i aktywności każdego użytkownika. Dzięki ustaleniu realnych celów zdobywania wiedzy oraz wysyłanym przypomnieniom aplikacja pomaga wyrobić nawyk regularności w uczeniu się. 

Dzisiaj, kiedy wiele osób pracuje z domu, umiejętności cyfrowe nabrały jeszcze większego znaczenia. Dlatego tak ważne jest, by za pomocą efektywnych działań i szerokiej współpracy zmniejszać lukę kompetencyjną, która powstała w konsekwencji dynamicznej transformacji cyfrowej. To główny cel programu PwC "New World. New Skills".

Jan Tokarski, partner PwC, lider ds. transformacji

Każdy może skorzystać z aplikacji Digital Fitness Assessment bezpłatnie do 30 czerwca 2021 r. Aplikacja jest dostępna w  Apple App Store i Google Play. W trakcie logowania należy wpisać kod zaproszenia LRNALL.

Udostępnienie bezpłatnej wersji aplikacji Digital Fitness Assessment jest elementem programu PwC - New World. New Skills. Realizując założenia tego programu PwC przeznaczy 3 mld dolarów na projekty związane z podnoszeniem umiejętności cyfrowych pracowników oraz na dzielenie się wiedzą w zakresie technologii i wspierania klientów oraz społeczeństw w procesie transformacji cyfrowej. Program jest realizowany również dzięki szerokiej współpracy z rządami, organizacjami non-profit i uczelniami oraz poprzez projekty społeczne, których celem jest podnoszenie kompetencji cyfrowych osób najbardziej zagrożonych na rynku pracy. 

Polscy pracownicy otwarci na podnoszenie kwalifikacji

Z raportu PwC „Upskilling Hopes & Fears” wynika, że 89% polskich pracowników wyraża chęć podnoszenia kompetencji, a nawet przekwalifikowania, by pozostać na rynku pracy i dopasować do zmieniającej się rzeczywistości. 87% osób, które wzięły udział w badaniu PwC w Polsce, przyznaje, że aby lepiej zrozumieć nowe technologie, uczestniczy w kursach i szkoleniach. Dlatego też, jedynie 18% respondentów w Polsce obawia się, że może nie mieć odpowiednich kompetencji do wykonywania pracy w przyszłości.

Ogromną rolę w procesie dopasowywania wiedzy pracowników do nowej rzeczywistości odgrywają pracodawcy. Obecnie – zdaniem badanych – 73% pracodawców zapewnia możliwość udziału w szkoleniach w zakresie kompetencji cyfrowych. Jednak tylko 27% pracowników bierze w nich udział, a 71% kształci się indywidualnie.

Skontaktuj się z nami

Jakub Kurasz

Jakub Kurasz

Dyrektor, Lider ds. Komunikacji, PwC Polska

Tel.: +48 601 289 381

Michał Gołębiewski

Michał Gołębiewski

Menedżer ds. komunikacji, PwC Polska

Tel.: +48 519 504 245

Obserwuj nas