Na podstawie wyników badania przeprowadzonego w 32 państwach wśród 24 471 ankietowanych oraz 357 polskich respondentów, przygotowaliśmy rekomendacje dla 10 obszarów istotnych pod kątem inwestycji dla sektora handlowego.
Wyniki badań ukazują, że klienci są coraz silniej przywiązani do wykorzystywania urządzeń mobilnych i cała droga klienta (ang. customer journey) niejednokrotnie zamyka się właśnie w tym formacie.
Platformy handlowe
Czy Amazon to przyszłość w Polsce? W tej chwili korzysta z niego tylko 13% Polaków, na świecie jest to ponad połowa ankietowanych. Platformie warto przyjrzeć się jednak zwłaszcza z punktu widzenia sprzedawców i możliwości, które ona im oferuje. Ogromna liczba użytkowników, którzy codziennie odwiedzają Amazona to doskonała szansa dla sprzedawców na zdobycie nowych klientów, przy względnie niedużych nakładach.
Starszy Menedżer ds. Marketingu, Komunikacji i Rozwoju Biznesu, PwC Polska
Tel.: +48 502 184 418