Projektowanie strategii/programów zarządzania zasobami ludzkimi w administracji publicznej – nowe trendy i wyzwania

Celem naszego szkolenia jest zapoznanie uczestników z wiedzą na temat zasad opracowywania strategii ZZL oraz przygotowywania działu HR do wspierania realizacji strategii w administracji publicznej. Dowiedzą się Państwo jak identyfikować metody i narzędzia w zakresie zarządzania zasobami ludzkimi wspierające zaangażowanie pracowników i realizację celów organizacji.
Nasi eksperci PwC z zespołu Public Sector & Infrastructure przedstawią również proces budowania strategii zarządzania zasobami ludzkimi z wykorzystaniem analizy dobrych praktyk. 
Szkolenie skierowane jest do pracowników działów HR, kierowników, osób zarządzających w administracji publicznej i innych zainteresowanych powyższym tematem. 
Dla zainteresowanych klientów, powyższe szkolenie oferujemy również w formie zamkniętej, dostosowanej dla uczestników danej organizacji.

Program szkolenia:

Dzień 1:

1. Funkcje i cele ZZL w organizacji – wprowadzenie

  • Kluczowe wyzwania związane z zarządzaniem zasobami ludzkimi w administracji publicznej – praca warsztatowa

2. Analiza dobrych praktyk: 

  • Etapy budowania strategii/programu
  • Elementy struktury dokumentu

3. Diagnoza stanu zarządzania zasobami ludzkimi w organizacji

4. Podsumowanie pierwszego dnia szkolenia

Dzień 2:

1.Definiowanie priorytetów w zakresie zarządzania zasobami ludzkimi w organizacji 

  • Ustalanie celów strategicznych i celów operacyjnych

2. Określanie i rozpisywanie planów działań i inicjatyw wspierających realizację celów. Dobór wskaźników dotyczących pomiaru efektywności zarządzania zasobami ludzkimi

3. Monitoring i ewaluacja zarzadzania zasobami ludzkimi w organizacji 

4. Przygotowywanie kluczowych osób do nowych ról w organizacji związanych z wdrażaniem strategii/programu ZZL. Komunikacja w procesie wdrażania strategii/programu ZZL.

5. Podsumowanie szkolenia

 

Prowadzący:

Zuzanna Bartczak

Menadżer w Zespole ds. Sektora Publicznego PwC w Dziale Doradztwa Biznesowego. Specjalizuje się w usprawnieniach organizacyjnych, redukcji obciążeń administracyjnych oraz optymalizacji funkcjonowania instytucji sektora publicznego. Kierowała projektami z zakresu wdrażania nowoczesnych metod zarządzania w ponad 160 urzędach administracji rządowej w ramach projektów systemowych Szefa Służby Cywilnej. 
Zuzanna posiada także niemal 10-letnie doświadczenie w pracy w administracji publicznej, jako radca generalny ds. zarządzania organizacją, kierownik komórki odpowiedzialnej za funkcjonowanie kontroli zarządczej oraz doradca ds. etycznych. Koordynowała również szereg projektów w urzędzie, m.in. wdrażanie modelu kompetencyjnego, optymalizacja i etatyzacja procesów HR czy opracowanie i wdrożenie strategii wojewody obejmującej również jednostki administracji zespolonej.
Pracując w administracji uczestniczyła w projektach, m.in. jako lider w projekcie ds. wdrożenia elektronicznej platformy pracy (EZD) oraz systemu zarządzania klasy ERP, członek zespołu ds. samooceny CAF, asesor w ośrodkach oceny i rozwoju. Od 15 lat prowadzi szkolenia i doradztwo dla pracowników administracji publicznej. 

Informacje dodatkowe

Terminy warsztatu

Zapraszamy do kontaktu!

Miejsce warsztatu

Biuro PwC w Warszawie ul. Polna 11 (przystanek metro Politechnika)

Koszt uczestnictwa

1800 PLN + VAT / 2 dni

Skontaktuj się z nami

Aleksandra Marcinkowska

Starszy Koordynator szkoleń, PwC Polska

Tel.: +48 519 507 345

Katarzyna Szac-Krzyżanowska

Menedżer, PwC Polska

Tel.: +48 519 507 220

Obserwuj nas