Customer Insights Platform

Napędzaj swój biznes zaawansowaną analityką

Klient to centrum naszego rozwiązania. Dzięki platformie spojrzysz na niego w perspektywie 360 stopni

PwC Customer Insights Platform™ umożliwia analizę dużych zbiorów danych oraz obserwację powtarzalnych zachowań, dając pełny obraz bazy klientów. Otrzymywane przez Platformę informacje pozwalają przewidywać potrzeby klientów i ich wpływ na Twój biznes, dając możliwość wczesnego reagowania np. poprzez dostosowanie oferty.

Platforma ma zastosowanie we wszystkich branżach dysponujących dużymi zasobami danych i liczbą klientów np. handel i produkty konsumenckie, sektor finansowy, telekomunikacja. 

Dzięki platformie możliwe jest  

Dowiedz się więcej ›

Dowiedz się więcej ›

Dowiedz się więcej ›

< Back

< Back
[+] Read More

Customer Insights Platform to kilka technologii obliczeniowych w jednym narzędziu, połączone z autorskimi modelami danych PwC, usługami analitycznymi oraz gotowymi wizualizacjami. Jedno narzędzie, które szybko wdrożysz w swojej firmie





Infrastruktura platformy dopasowana do Twoich danych

● Data hub pozwalający na zarządzanie dużymi i różnorodnymi zasobami danych
● Wbudowane wsparcie i administracja dla wielu użytkowników platformy

Interfejs przyjazny użytkownikowi

● Modułowe usługi analityczne wielokrotnego użytku, dzięki którym wybierzesz interesujące Cię moduły i wygenerujesz analizy

Koordynacja usług

● Przeglądarkowa forma platformy (Workbench) umożliwi koordynację modeli online, wykonywanie próbnych analiz oraz kontrolowanie planu przyszłych analiz

Przejrzyste wizualizacje danych

● Gotowe menedżerskie panele raportowe wspierające podejmowanie decyzji
● Elastyczność w dostosowywaniu wizualizacji
● Szyfrowanie i zarządzanie tożsamością i dostępem użytkowników





Skontaktuj się z nami

Mariusz Śpiewak

Partner, PwC Polska

Tel.: +48 502 184 260

Kamil Kosiński

Starszy Menedżer, PwC Polska

Tel.: +48 519 504 021

Dariusz Cieśliński

Menedżer, PwC Polska

Tel.: +48 519 507 248