Centralna baza danych
Dowiedz się więcej ›
Zaawansowany system do konsolidacji sprawozdań i raportowania
Wspiera proces konsolidacji sprawozdań finansowych oraz automatyzację sprawozdawczości finansowej i niefinansowej. Centralna baza danych zapewnia łatwy dostęp on-line i efektywne zarządzanie danymi oraz procesem ich zbierania.
Ułatwia pracę zespołów finansowo-księgowych w wielowalutowych grupach kapitałowych. Zapewnia wydajny i dobrze zorganizowany proces konsolidacji oparty na jednym, efektywnym kosztowo rozwiązaniu, dostępnym także on-line. Automatyzuje proces, począwszy od gromadzenia i przechowywania danych, poprzez konsolidację, aż do raportowania, ograniczając ryzyko związane z zarządzaniem kolejnymi wersjami dokumentów i aktualizacją danych, a także eliminując wąskie gardła w procesie konsolidacji.
Gwarantuje dostosowanie wszystkich ujawnień do wymogów przyjętych zasad rachunkowości i specyfiki działalności grupy kapitałowej.
Dowiedz się więcej ›
Dowiedz się więcej ›
Dowiedz się więcej ›
Dowiedz się więcej ›
Dowiedz się więcej ›