Telekomunikacja, media, technologie

Sektor telekomunikacji, mediów i technologii (TMT) to jeden z najciekawszych, najbardziej obiecujących i najszybciej zmieniających się segmentów gospodarki.

W sektorze TMT zmienia się wszystko: konsumenci, dostawcy, produkty i usługi, technologie i modele biznesowe

Segmenty rynku, które jeszcze kilka lat temu stanowiły niszowy margines, w błyskawicznym tempie rozrastają się do kluczowych pól konkurencyjnej walki. Technologie, które kilka lat temu dostępne były tylko dla niewielkiego grona użytkowników, stają się narzędziem docierania do miliardów ludzi na całym świecie.

Głównym czynnikiem, który prowadzi do tak szybkich i gwałtownych przetasowań są bez wątpienia rewolucyjne zmiany technologiczne. Bez ustanku pojawiają się nowe możliwości dotarcia do konsumentów i nowe możliwości świadczenia usług. Radykalnie spada koszt dostarczenia klientowi oferty dokładnie dostosowanej do jego osobistych potrzeb i preferencji, które coraz sprawniej ustalane są dzięki zastosowaniu analizy Big Data.  

 

PwC współpracuje aktywnie ze Związkiem Pracodawców Branży Internetowej (IAB)

Efektem tego jest m.in. IAB/PwC AdEX - kwartlane badanie wydatków na reklamę internetową.

2,5 mld zł na reklamę online po trzech kwartałach 2016

Reklama online nadal z dwucyfrowym wzrostem

Reklama online wciąż na fali wznoszącej

< Back

< Back
[+] Read More

PwC jest też partnerem i audytorem Konkursu na najlepszą polską internetową kampanię reklamową Mixx Awards

Więcej o konkursie MIXX AWARDS

 

 

Skontaktuj się z nami

Paweł Wesołowski
Partner
Tel.: +48 22 746 4247
Email

Mieczysław Gonta
Partner
Tel.: +48 22 746 4907
Email

Radosław Korczyński
Dyrektor, Transformacja cyfrowa
Tel.: +48 519 507 156
Email

Michał Kreczmar
Dyrektor, Transformacja cyfrowa
Tel.: +48 883 365 805
Email

Obserwuj nas
Obserwuj nas