Strategia marki

Sukces komercyjny odnoszą marki, które odpowiadają w wiarygodny sposób na potrzeby konsumentów, rozumieją specyfikę swojej kategorii i umieją wykorzystać popularne zjawiska kulturowe. Analizując te wymiary tworzymy skuteczne marki, które nie tylko budują zaangażowanie klientów, ale również realizują stawiane im cele biznesowe.

Silna strategia pozycjonowania marki pozwala zaznaczyć jej obecność w kategorii oraz na rynku, oferując ważne dla grupy docelowej wartości. Mówiąc językiem konsumentów zwiększamy ich lojalność i budujemy trwałą przewagę konkurencyjną, wykraczającą poza łatwe do skopiowania atrybuty produktowe. Jednocześnie, tworząc kompleksową strategię marki dajemy brand managerom skuteczne narzędzie do jej zarządzania.

Dzięki wieloletniemu doświadczeniu w tworzeniu strategii marketingowych oraz pracy dla największych polskich firm jesteśmy w stanie wspomagać marki na każdym etapie rozwoju. Tworzymy zupełnie nowe marki, doradzamy w kwestii optymalizacji architektury i portfolio produktowego, wspomagamy firmy w kreatywnym zarządzaniu marką, tworząc nowe, innowacyjne rozwiązania, a także wspieramy marki obecne na rynku od lat w wymagających procesach rebrandingu.

Nasze kluczowe usługi:

Dowiedz się więcej ›

Dowiedz się więcej ›

Dowiedz się więcej ›

Dowiedz się więcej ›

< Back

< Back
[+] Read More

{{filterContent.facetedTitle}}

{{contentList.dataService.numberHits}} {{contentList.dataService.numberHits == 1 ? 'result' : 'results'}}
{{contentList.loadingText}}

Skontaktuj się z nami

Marta Marczak

Dyrektor, PwC Polska

Tel.: +48 519 50 7452

Obserwuj nas