Salesforce gwarantuje klientowi elastyczność i łatwość wdrażania nowych funkcjonalności w systemie
Pozwala szybko dostosowywać się do dynamicznego otoczenia konkurencyjnego, jak i rozwijającej się technologii, dzięki czemu firma łatwo może reagować na zmiany sytuacji rynkowej. Oczekiwaniem klienta była również elastyczność samego procesu i zaprojektowanie go tak, aby umożliwiał pełną kontrolę i optymalizację kosztów, między innymi zapewniając wpływ na wielkość i profil zespołu wdrożeniowego. Dzięki umiejscowieniu zespołu project managerów, architektów i deweloperów w Polsce, nie tylko spełniliśmy oczekiwania klienta, ale także zapewniliśmy odpowiednie bezpieczeństwo danych, procesu oraz zrozumienie kultury organizacji.
Najważniejszym wyzwaniem, którego się podjęliśmy, była pełna implementacja systemu Salesforce CRM. Zaprojektowaliśmy go tak, aby stał się głównym źródłem informacji i narzędziem zintegrowanego zarządzania dla wszystkich podstawowych procesów biznesowych. Nasz plan zakładał modernizację i wsparcie następujących obszarów w firmie:
- marketing wraz z wdrożeniem narzędzia Pardot do automatyzacji marketingu
- sprzedaż wraz z migracją danych z dotychczasowych systemów do nowej zintegrowanej platformy
- fakturowanie wraz z połączeniem z systemami zarządzania siecią i systemem finansowym
- zamówienia wraz z opracowaniem i oceną modeli taryfowych
- serwis wraz z optymalizacją i rozwinięciem sieci zarządzania zapasami
- obsługa klienta wraz z wdrożeniem rozwiązania Customer Portal.
Aby to osiągnąć podjęliśmy się również integracji systemów backendowych z platformą Salesforce, umożliwiającą sprawne funkcjonowanie podstawowych rozwiązań biznesowych wraz z pełnym wsparciem i utrzymaniem zintegrowanej platformy Salesforce.