Śniadanie biznesowe: Nowe technologie i wideo analityka odpowiedzią na wyzwania sieci bankowych

9 kwietnia 2019, godz. 10:00 - 12:00
Warszawa, biuro PwC, ul. Polna 11 (wejście A)

Zapisz się

Analityka wideo z monitoringu zmierzy satysfakcję i przeanalizuje emocje klientów w oddziale

Placówki bankowe odgrywają ważną rolę w akwizycji klientów i zwiększaniu przychodów banków. Codziennie odwiedzają je tysiące klientów, których oczekiwania dotyczące produktów, jakości obsługi oraz projektu przestrzeni, nieustannie rosną. Jednocześnie rola i formaty placówek bankowych szybko ewoluują wraz z postępującą migracją bankowości do formatów cyfrowych.

Analiza danych pozyskanych z wideo monitoringu w placówkach bankowych, pomaga w mierzeniu satysfakcji klientów, analizowaniu ich emocji i dostosowywaniu działań banku do oczekiwań w czasie rzeczywistym. 

 

W jaki sposób klienci korzystają z oddziału banku? Co poprawia, a co pogarsza doświadczenia klientów w placówkach oraz jak to wszystko wpływa na wyniki sprzedaży?

Zapraszamy na spotkanie, podczas którego zaprezentujemy nasze podejście do analityki wideo i szczegółowo porozmawiamy na temat:

  • roli oddziałów bankowych w modelu sprzedażowo-serwisowym banków;
  • konkurencyjnych aspektów sieci oddziałów (lokalizacja, format, kadra, doświadczenie klienta);
  • wyzwań związanych z pomiarem rzeczywistej satysfakcji klientów z obsługi w oddziałach;
  • innowacji technologicznych pozwalających lepiej zrozumieć funkcjonowanie i wyniki oddziałów;
  • potencjału wykorzystania analityki wideo dla placówek bankowych.

Śniadanie biznesowe jest skierowane do dyrektorów ds. sprzedaży, produktów oraz managerów odpowiedzialnych za innowacje i technologie. Udział w spotkaniu jest bezpłatny.
 

Prowadzący

Marek Chlebicki, dyrektor, ekspert w zakresie customer experience i analityki wideo, PwC Polska
Marek Chlebicki

Dyrektor, PwC Polska

Wiktor Witkowski, ekspert w zakresie customer experience i analityki wideo, PwC Polska
Wiktor Witkowski

Starszy konsultant, PwC Polska

Liczba miejsc jest ograniczona. Rejestracja na wydarzenie nie jest tożsama z uczestnictwem. Zastrzegamy sobie prawo do selekcji zgłoszeń i ograniczenia wstępu na wydarzenie wybranym podmiotom (w szczególności konkurencyjnym wobec organizatora).

Każde zgłoszenie musi zostać potwierdzone drogą mailową na kilka dni przed wydarzeniem.

Skontaktuj się z nami

Iryna Svitelska

​Starszy Specjalista ds. Marketingu, Komunikacji i Rozwoju biznesu, PwC Polska

Tel.: +48 519 507 078

Katarzyna Wajnberg

Marketing, Komunikacja i Rozwój Biznesu, PwC Polska

Tel.: +48 519 504 071

Obserwuj nas