Startup Collider Demo Day 2019

16 października, godz. 09:30
MYSIA 3, ul. Mysia 3, Warszawa

Pozyskujemy, testujemy, sprzedajemy razem

Startup Collider jest programem, który dedykujemy naszym klientom w celu podnoszenia innowacyjności ich przedsiębiorstw. Naszymi partnerami są startupy, które corocznie rekrutujemy i wspólnie opracowujemy rozwiązania dla klientów PwC

W tegorocznej edycji pracowaliśmy z inspirującymi startupami oferującymi rozwiązania w obszarach takich jak m.in:

● Big Data
● Data Analytics
● Customer Experience
● Artificial Intelligence
● Virtual Reality
● Digital Tax

Podczas procesu akceleracji nie tylko testujemy rozwiązania startupów, lecz również sprawdzamy stopień ich dojrzałości biznesowej, wiarygodność oraz wolę do poszukiwania nowych szans i wyzwań biznesowych. 

Nasi mentorzy pracują także z wybranymi startupami nad wypracowaniem business-case’ów dla naszych klientów.

Dowiedz się więcej 
 

Startup Collider Demo Day

Zapraszamy na konferencję, która będzie niepowtarzalną okazją do spotkania i poznania akcelerowanych przez nas startupów z edycji 2018/2019. Podczas wydarzenia będzie można dowiedzieć się o ich ofercie i rozwiązaniach, które mogą pomóc w rozwoju działalności biznesowej, aby była ona bardziej innowacyjna i konkurencyjna.


Agenda

09:30-10:00 Rejestracja i powitalna kawa
10:00-10:30 Powitanie gości i przedstawienie zarysu programu Collider oraz tegorocznych startapów
10:30-11.30 Panel pt. "Startupy i korporacje - szansa na rozwój czy przykra konieczność?"
11.30- 15.00 Networking. Wszystkie startapy będą dostępne na stoiskach. Startapom towarzyszyć będa mentorzy PwC. W trakcie networkingu zapraszamy na poczęstunek.


 


Startupy, które wzięły udział w edycji 2018/2019:

  1. Startup specjalizujący się w szkoleniach stanowiskowych z wykorzystaniem VR, czyli rzeczywistości wirtualnej.  Użytkownicy interfejsu mogą uczyć się, jak radzić sobie z codziennymi obowiązkami w przyjaznym dla nich wirtualnym świecie.  Zdobywają pewność siebie w kryzysowych sytuacjach, co usprawnia ich działanie i zapobiega popełnianiu błędów w stresie. Startup oferuje również szeroki wachlarz innych usług wykorzystujących VR/AR do szerokiego zastosowania w przemyśle.
  2. System pomagający w procesie rekrutacji. Poprzez udział w strategicznej grze, kandydaci są uczestnikami rzeczywistych wydarzeń w przedsiębiorstwie. Ich reakcje są monitorowane i oceniane, stąd można wysunąć wnioski dotyczące zachowania kandydatów w konkretnych sytuacjach.
  3. Startup, który stworzył unikalne narzędzie do porównywania cen detalicznych, dynamicznego śledzenia konkurencji i analizy strategii. Celem tego działania jest zwiększenie udziału w rynku, a także przychodów i zysków. Startup zajmuje się również prowadzeniem kampanii marketingowych online.
  4. Startup oferujący instytucjom finansowym, rozwiązania skierowane do młodych konsumentów w branży bankowości internetowej, w tym kompleksowe usługi R&D oraz gotowe, łatwe do wdrożenia, niestandardowe i szyte na miarę rozwiązania cyfrowe i mobilne. Obecnie, stworzyli 4 aplikacje, które ułatwiają przesyłanie pieniędzy pomiędzy członkami rodziny i przyjaciółmi oraz personalizują ofertę inwestycyjną na podstawie historii wydatków klientów, a ponadto edukują.
  5. Startup rozwijający produkty w obszarze „Wealth Management”: zautomatyzowanego doradcę „roboadvisor” i internetową platformę inwestycyjną nowej generacji. Oba oferowane produkty są rozwiązaniami SaaS dla B2B. Dzięki szczegółowo dopracowanemu API, integracja usług z bankami nie stanowi żadnego problemu.
  6. Startup reprezentujący obszar innowacji Omnichannel. Rozwiązania proponowane przez jego założycieli, czyli kompleksowy Analytics Suite, to zestaw zintegrowanych produktów do pomiaru i optymalizacji działań marketingowych w pełnej zgodności z surowymi przepisami dotyczącymi ochrony prywatności.
  7. Startup, który stworzył oprogramowanie do automatyzacji procesów biznesowych, oparte na algorytmach Uczenia Maszynowego dla handlu detalicznego. Oferowane rozwiązanie obejmuje moduły optymalizacji cen, a także narzędzia do zarządzania cenami i zaawansowaną analitykę.
  8. Startup specjalizujący się w automatyzacji i analizie zadań wykonywanych przez marketingowców w mediach społecznościowych, pracujących zarówno w agencjach, jak i bezpośrednio w firmach. Ich produkt jest oparty na rozwiązaniach sztucznej inteligencji (AI) będący w stanie mierzyć, analizować i prognozować wydajność, dostarczać rekomendacje oraz oferować benchmarki.
  9. Startup, który stworzył platformę zarządzania usługami z obszaru  tzw. Ostatniej mili, wykorzystującą najnowsze osiągnięcia w dziedzinie AI, uczenia maszynowego i komputerów mobilnych do automatyzacji procesów. 
  10. Startup odpowiedzialny za stworzenie systemu Digital Office Management, czyli zestawu rozwiązań wspierających codzienne prace biurowe i funkcjonowanie wewnątrz budynków. Wszystkie aplikacje wchodzące w skład systemu są zintegrowane w jednym ekosystemie, który pomaga użytkownikom usprawnić zarządzanie biurem i zaangażować pracowników, poprawiając w ten sposób ich doświadczenie związane z pracą.
  11. Startup, który stworzył inteligentnego asystenta sprzedaży​, wykorzystującego algorytmy w celu automatyzacji obsługi ​klientów oraz ​systemów CRM. Wirtualny asystent odczytuje informacje z emaili czy smsów i na ich podstawie uzupełnia rekordy w bazach CRM, a także np. tworzy przypomnienia dotyczące konieczności podjęcia kolejnych kroków (np. Wykonanie telefonu do klienta, czy też przesłanie odpowiedniej dokumentacji). 
  12. Startup, który oferuje rozwiązanie umożliwiające sprawne zarządzanie rozproszoną kadrą pracowniczą, poprzez wykorzystanie systemu do zarządzania zadaniami dla pracodawców oraz społeczności. Dzięki systemowi, pracodawca może poprzez system wystawić np. zlecenie ustawienia towaru na półkach lub kontroli ustawienia tegoż towaru. 
  13. Startup, dostarczający system bazujący na technologii NFC i RFID, umożliwiający sprawne zarządzanie i kontrolę jakości na wszystkich ogniwach łańcucha dostaw. System jest w stanie wykryć uszkodzenie opakowania czy nieprawidłowości w transporcie (np. przechylenie, temperatura) i na tej podstawie precyzyjnie określić w jaki sposób doszło do uszkodzenia towaru.

Skontaktuj się z nami

Konrad Ozdowy

Startup Collider Coordinator, PwC Polska

Tel.: +48 519 506 350

Jolanta Kokosińska

Partner, PwC Polska

Tel.: +48 502 184 656

Karol Mirosz-Dudkowski

Konsultant, PwC Polska

Tel.: +48 519 507 332

Obserwuj nas