Sylwia posiada 16 letnie doświadczenie managerskie w obszarze rynku teleinformatycznego w sektorze klientów B2B. Specjalizuję się w zarządzaniu strategicznym oraz wielowymiarowych transformacjach zmieniających ekosystem procesowo narzędziowy. Posiada szerokie doświadczenie w zarządzaniu sprzedażą min. budowania efektywnych modeli operacyjnych i channel mix dotarcia do klienta, a także zarządzania bazą klientów ich segmentacją i doświadczeniem (CEX).
Obecnie w strukturach Rynku Biznesowego Orange Polska odpowiada za strategię oraz wdrożenie nowoczesnych narzędzi, automatyzujących procesy i skalujących wykorzystanie AI.
W roku 2023 kapitanka programu „Razem” w Orange koncentrującego się na różnorodności i inkluzywnym lidershipie, którego celem jest wzmacnianie pozycji kobiet, osób LGBTQ+ oraz neuroróżnorodnych.
Jest absolwentką Wydziały Nauk Ekonomicznych Uniwersytetu Łódzkiego oraz Master of Business Administration Uniwersytetu Warszawskiego.