Technologia + edukacja = równanie jutra
edycje konkursu
zgłoszonych projektów
tys. zł
łączna wartość przyznanych grantów
uczestników
Poznaj Laureatów i Finalistów
poprzednich edycji
Czilo
Niepowtarzalna aplikacja dla uczniów III LO
Zespół Czilo
III Liceum Ogólnokształcące w Białymstoku
Laureatka Dominika Jacejko
Widzialni
Urządzenie, które pomaga osobom niewidomym
Zespół Widzialni
Liceum Ogólnokształcące im. Mikołaja Kopernika w Ilży
Laureaci
Międzyszkolne Zawody Rakiet Pneumatycznych
kategoria: Szkoła Podstawowa
Robot Alan
kategoria: Szkoła Średnia
Anatomiczny interaktywny modeling 3D
kategoria: Uczelnia Wyższa
Szkoła podstawowa
Kategoria
Koło Naukowe Elektroniki i Informatyki z Knurowa
praktyczne podejście do nauki poprzez zabawę i eksplorację
Szkoła Średnia
Kategoria
Technikum dla Niewidomych w Laskach
humanoidalny robot wspierający edukację młodzieży z niepełnosprawnościami.
Uczelnia
Kategoria
Uniwersytet Jagielloński Collegium Medicum Kraków
Projekt polega na przygotowaniu wirtualizacji preparatów prosektoryjnych w postaci łatwych w obsłudze interaktywnych modeli 3D
Nagroda publiczności (głosowanie wśród finalistów)
1
Miejsce
Liceum Ogólnokształcące im. Mikołaja Kopernika w Iłży
Urządzenie zewnętrzne, które może być doczepiane do każdych okularów, przywracając utracone funkcje, np. dzieciom niewidomym. Za jego pomocą będą one w stanie rozumieć w czasie rzeczywistym treść nie tylko z podręczników przeznaczonych dla osób niewidomych. Projekt jest przeznaczony w celu ułatwienia życia takiej grupie jak osoby niewidome.
2
Miejsce
Wydział Zarządzania Uniwersytetu Warszawskiego
Aplikacja, której koncept opiera się na wzajemnej pomocy studentów wydziału w zakresie pracy nad materiałem do opanowania z programu studiów. Pomysł skupia się wokół idei banku czasu, który pozwala na korzystanie i udzielanie korepetycji z przedmiotów akademickich w zamian za wirtualne punkty - WuZetki.
3
Miejsce
Szkoła Podstawowa nr 350 im. Armii Krajowej w Warszawie
Projekt polegający na stworzeniu cyfrowego przewodnika dot. edukacji na poziomie szkoły podstawowej w naszym kraju. Jego odbiorcami będą uczniowie z ogarniętej wojną Ukrainy. Przewodnik będzie zawierał najważniejsze informacje o polskiej szkole wskazując podobieństwa i różnice z szkołą w Ukrainie. Wszystkie informacje zawarte w przewodniku będą w polskim i ukraińskim języku.
Nagroda publiczności (głosowanie wśród finalistów)
1
Miejsce
II Liceum Ogólnokształcące w Białymstoku
Czilo to aplikacja, która zadba o przyszłych uczniów liceum — oferując im dostęp do opisu profili, mapy szkoły czy prostego kalkulatora punktów i progów. Aplikacja będzie służyła całej społeczności szkoły, będzie w niej m.in. bank pomysłów, giełda szkolna, forum czy terminarz z konkursami i inicjatywami.
2
Miejsce
Zespół Szkół Licealnych i Technicznych nr 1 w Warszawie
Inn Hub to bezpłatna platforma cyfrowa, która będzie gromadziła informacje na temat kół naukowych i technicznych działających w szkołach średnich i uczelniach wyższych w całej Polsce. Platforma będzie zawierać profile zainteresowanych współpracą kół naukowych, na których znajdować będą się: krótka historia koła, opis jego obecnej działalności.
3
Miejsce
ex aequo
Zespół Szkół Ponadpodstawowych nr 2 w Piotrkowie Trybunalskim
Projekt zakłada codzienne wykorzystanie technologii Virtual Reality i Augmented Reality w szkole. Tworzenie i obróbka materiałów VR i AR przez uczniów pozwoli na zwiększenie atrakcyjności prowadzonych zajęć oraz poprawi jakość uczenia się podopiecznych z zakresu wielu przedmiotów.
Szkoła Podstawowa nr 21 im. Jurija Gagarina w Zabrzu
Projekt polega na wdrożeniu w szkole "gazetki" w formie elektronicznej wyświetlanej na ekranach umieszczonych na korytarzach szkolnych. Na ekranach będą pojawiały się informacje dla uczniów – połączenie elementów strony szkoły, facebooka i gazetek ściennych + bieżące informacje. Przy wejściu do szkoły pojawi się także ekran dotykowy z najważniejszymi informacjami dotyczącymi szkoły
Nagroda publiczności (głosowanie wśród finalistów)
Wyróżnienie specjalne
Szkoła Podstawowa im. św. Franciszka z Asyżu w Jelnej
Projekt zakłada wykorzystanie mediacji szkolnych z użyciem nowoczesnych technologii do poprawy relacji oraz poczucia bezpieczeństwa wśród społeczności szkolnej.