Analiza Transakcyjna w coachingu

W co grają ludzie? W co gra mój coachee?

Zapraszamy do udziału w wyjątkowy warsztacie, wszystkich zainteresowanych, w szczególności osoby posługujące się stylem coachingowym i  prowadzące procesy coachingowe.


Podczas dwudniowego szkolenia przyjrzymy się Analizie Transakcyjnej pod kątem komunikacji i realizacji celu oraz sprawdzimy jak styl zarządzającego procesem determinuje zachowanie obu stron.

Analiza Transakcyjna to stworzona przez Erica Berne'a psychologiczna koncepcja stosunków międzyludzkich, opierająca się na idei wyodrębnienia w JA trzech współistniejących schematów zachowania i odczuwania, przybierających formę: Ja – Dorosły, Ja – Dziecko oraz Ja – Rodzic. To teoria oparta na podejmowaniu świadomych decyzji, zmianie, budowaniu odpowiedniego kontraktu i nastawienia na efekt, również w zależności coacha i coachee.

 


Poznając założenia Analizy Transakcyjnej zyskujesz:

  • wiedzę jak optymalizować działania coacha w kierunku bardziej świadomego i skutecznego zarządzania sobą
  • świadomość skupienia się na zasobach, na tym, że jesteśmy OK
  • możliwość rozumienia motywacji i intencji ludzkiego zachowania
  • poznanie AT jako narzędzia skutecznej i pozytywnej komunikacji
  • umiejętności refleksyjnego podejścia do swojego stylu kierowania zmianą i dostosowanie go do zmieniających się sytuacji i ludzi
  • narzędzie skutecznej interwencji w trudnej sytuacji

   

Zakres programu:

Założenia Analizy Transakcyjnej

Ten moduł to wprowadzenie do AT i istota stanów JA. Głównym celem pracy z klientem w AT jest zmiana oraz osiągnięcie autonomii. Autonomia osiągana jest natomiast poprzez świadomość siebie i innych, spontaniczność w relacjach oraz budowanie zaufania i otwartości.

Prowadząca: Anna Olszewska-Florczak

Od 15 lat konsultant, praktyk i trener biznesu z wieloletnim doświadczeniem w dziedzinie sprzedaży i zarządzania potencjałem kompetencyjnym. Specjalizuje się w coachingu relacji oraz projektowaniu i prowadzeniu szkoleń z tematów soft skills dla klientów wielu branż. W swojej karierze wykorzystując doświadczenie menedżerskie poprowadziła ponad 500 dni szkoleniowych m.in. z zakresu: przywództwa, komunikacji, umiejętności menedżerskich, Analizy Transakcyjnej, budowania zespołu, asertywności, sprzedaży, negocjacji, standardów obsługi klienta i rozwoju osobistego.
Trener Przywództwa Sytuacyjnego - Situational Leadership® Training & Management Model by CLS. Master & Team Coach (ukończyła kurs akredytowany przez EMCC). Odpowiada w Polsce za akredytację konsultantów i trenerów z Teorii Ról Zespołowych Belbin Associates®.

W 2016 r. ukończyła Akademię Analizy Transakcyjnej (140h szkoleniowych), w ramach których odbyło się SZKOLENIE 101, prowadzone przez PTSTA (certyfikowanego szkoleniowca i superwizora Analizy Transakcyjnej) z Europejskiego Towarzystwa Analizy Transakcyjnej (EATA). Uzyskany certyfikat umożliwia Ani stosowanie modeli AT w organizacji.

Anna Olszewska-Florczak

Informacje organizacyjne:

Miejsce i data szkolenia

Miejsce: biuro PwC w Warszawie ul. Polna 11
(Metro Politechnika)

Termin: Zapraszamy do kontaktu.

Skontaktuj się z nami

Anna Olszewska-Florczak

Manager, PwC Polska

Tel.: +48 519 504 314

Elżbieta Kąkol

Starszy Koordynator szkoleń & Specjalista ds. Marketingu, PwC Polska

Tel.: +48 519 505 061

We unite expertise and tech so you can outthink, outpace and outperform
See how
Obserwuj nas