Podczas dwudniowego szkolenia przyjrzymy się Analizie Transakcyjnej pod kątem komunikacji i realizacji celu oraz sprawdzimy jak styl zarządzającego procesem determinuje zachowanie obu stron.
Analiza Transakcyjna to stworzona przez Erica Berne'a psychologiczna koncepcja stosunków międzyludzkich, opierająca się na idei wyodrębnienia w JA trzech współistniejących schematów zachowania i odczuwania, przybierających formę: Ja – Dorosły, Ja – Dziecko oraz Ja – Rodzic. To teoria oparta na podejmowaniu świadomych decyzji, zmianie, budowaniu odpowiedniego kontraktu i nastawienia na efekt, również w zależności coacha i coachee.
Ten moduł to wprowadzenie do AT i istota stanów JA. Głównym celem pracy z klientem w AT jest zmiana oraz osiągnięcie autonomii. Autonomia osiągana jest natomiast poprzez świadomość siebie i innych, spontaniczność w relacjach oraz budowanie zaufania i otwartości.
Od 15 lat konsultant, praktyk i trener biznesu z wieloletnim doświadczeniem w dziedzinie sprzedaży i zarządzania potencjałem kompetencyjnym. Specjalizuje się w coachingu relacji oraz projektowaniu i prowadzeniu szkoleń z tematów soft skills dla klientów wielu branż. W swojej karierze wykorzystując doświadczenie menedżerskie poprowadziła ponad 500 dni szkoleniowych m.in. z zakresu: przywództwa, komunikacji, umiejętności menedżerskich, Analizy Transakcyjnej, budowania zespołu, asertywności, sprzedaży, negocjacji, standardów obsługi klienta i rozwoju osobistego.
Trener Przywództwa Sytuacyjnego - Situational Leadership® Training & Management Model by CLS. Master & Team Coach (ukończyła kurs akredytowany przez EMCC). Odpowiada w Polsce za akredytację konsultantów i trenerów z Teorii Ról Zespołowych Belbin Associates®.
W 2016 r. ukończyła Akademię Analizy Transakcyjnej (140h szkoleniowych), w ramach których odbyło się SZKOLENIE 101, prowadzone przez PTSTA (certyfikowanego szkoleniowca i superwizora Analizy Transakcyjnej) z Europejskiego Towarzystwa Analizy Transakcyjnej (EATA). Uzyskany certyfikat umożliwia Ani stosowanie modeli AT w organizacji.
Miejsce: biuro PwC w Warszawie ul. Polna 11
(Metro Politechnika)
Termin: Zapraszamy do kontaktu.
Starszy Koordynator szkoleń & Specjalista ds. Marketingu, PwC Polska
Tel.: +48 519 505 061