Sztuczna inteligencja może zautomatyzować i usprawnić niemal wszystkie aspekty działań biznesowych: od obsługi klienta po tworzenie oprogramowania i analizę danych. AI może np.:
Zredukować koszty operacyjne poprzez automatyzację czasochłonnych zadań i procesów np. przetwarzania roszczeń ubezpieczeniowych, czy zadań związanych z tworzeniem oprogramowania
Zwiększać przychody dzięki lepszemu zrozumieniu potrzeb preferencji klientów, optymalizacji strategii cenowych, czy też rozwijaniu nowych, innowacyjnych produktów i usług
Poprawić doświadczenie klienta oraz zwiększyć ich zaangażowanie i lojalność poprzez oferowanie spersonalizowanych rekomendacji produktów, usług lub treści, które najbardziej odpowiadają ich potrzebom, czy też umożliwienie samoobsługi za pomocą chatbotów i wirtualnych asystentów
Ułatwić pracownikom podejmowanie trafniejszych decyzji biznesowych dzięki lepszemu wyciąganiu wniosków z dostępnych danych, w tym tych nieustrukturyzowanych, jak umowy, faktury, polityki, przeglądy wydajności
Poprawić bezpieczeństwo poprzez wczesne wykrywanie i reagowanie na potencjalne zagrożenia w cyberprzestrzeni za pomocą zaawansowanych systemów monitorowania i analizy zachować, co pomaga chronić dane firmy i jej klientów
W PwC zapewniamy unikalny zakres usług, który obejmuje każdy krytyczny aspekt wdrażania AI.
Michał Kucharczyk
Piotr Bochnia