
Polski rynek reklamy zewnętrznej - stabilny do czasu
Polski rynek reklamy zewnętrznej był wart w 2019 roku 155 mln dolarów. Jaki będzie tegoroczny wynik? Jakie są perspektywy?
Sektor telekomunikacji, mediów i technologii (TMT) to jeden z najbardziej dynamicznych i najszybciej zmieniających się segmentów gospodarki.
Sektor TMT doskonale ilustruje przemiany zachodzące na rynku. Segmenty, które kilka lat temu dopiero zaczynały się rozwijać, dziś kształtują jego oblicze i dynamicznie rosną. Technologia przestała być jedynie czynnikiem wspierającym rozwój, a stała się koniecznością. Bez niej niemożliwa jest budowa przewagi konkurencyjnej, optymalizacja procesów, czy redukcja kosztów.
Co więcej, zarówno odbiorcy prywatni jak i biznesowi nie są już zainteresowani wystandaryzowanymi produktami. Każdy z nich chce mieć wpływ na finalny kształt produktu czy usługi oraz na sposób ich dostarczenia. To właśnie dzięki wykorzystaniu technologii, budowa oferty dopasowanej do potrzeb klientów stała się realna.
Rozumiemy trendy oddziałujące na rynek TMT. Mamy doświadczenie w efektywnym wykorzystaniu technologii dla osiągania zamierzonych efektów biznesowych oraz znamy specyfikę sektora. Napisz do nas i dowiedz się jak możemy pomóc Twojej firme.
Polski rynek reklamy zewnętrznej był wart w 2019 roku 155 mln dolarów. Jaki będzie tegoroczny wynik? Jakie są perspektywy?
W niektórych segmentach rynku mediów i rozrywki prognozujemy 60% spadki przychodów w porównaniu do 2019 roku.
Rewolucja w Specjalnych Strefach Ekonomicznych (SSE) stała się faktem. Nowy instrument wsparcia inwestorów jest już dostępny - zwolnienia podatkowe z tytułu nowej inwestycji.
Podczas webinaru omówiliśmy: nowe zasady poboru podatku WHT, kwestie, które precyzuje projekt objaśnień Ministerstwa Finansów, jakie działania powinny zostać podjęte po 1 lipca br.