
Wizja prezesów na czas po pandemii
💡 Już po raz 24. wraz z liderami biznesu na całym świecie przyglądamy się aktualnym trendom i kluczowym wyzwaniom, przed jakimi stoją firmy.
Zapewniamy bezpieczeństwo systemów IT i OT przedsiębiorstw. Testujemy, sprawdzamy, audytujemy, szkolimy, projektujemy architekturę systemów.
Firmy w swoich strategiach coraz częściej stawiają na technologię, która daje im większe szanse wzrostu, jednocześnie wystawia je na coraz większe zagrożenia.
Nowe kanały sprzedaży on-line, szybsza komunikacja, zwiększona efektywność procesów produkcyjnych osiągnięte dzięki zastosowaniu nowoczesnych rozwiązań IT dają duże pole do działania cyberprzestępcom.
Na znaczeniu zyskały m.in.: analiza danych i algorytmy, sztuczna inteligencja, internet rzeczy, blockchain, automatyzacja i robotyzacja. Technologie te mają ogromny potencjał, aby uczynić naszą pracę prostszą i bardziej produktywną. Niosą jednak wiele zagrożeń i wyzwań, z którymi przyjdzie nam się zmierzyć. Dlatego jednym z kluczowych tematów, jaki powinien zagościć na codziennej agendzie nie tylko zarządzających potężnymi koncernami, ale każdej osoby funkcjonującej we współczesnym świecie, jest cyberbezpieczeństwo.
Coraz częstsze ataki hakerów, posługujących się wciąż nowymi wirusami, kradzież informacji biznesowej, przejmowanie kontroli nad procesami - to zagrożenia, które mogą doprowadzić do poważnych strat biznesowych. Dobre przygotowanie na odparcie cyberataków gwarantuje firmom większą przewagę konkurencyjną, a nawet może stanowić o ich przetrwaniu.
Właściwym pytaniem staje się już nie: „Czy zostanę zaatakowany?”, tylko: „Czy będę w stanie dostrzec, że zostałem zaatakowany i w jaki sposób zareaguję żeby się bronić?”.
4 godziny
70% incydentów
31% cyberataków
💡 Już po raz 24. wraz z liderami biznesu na całym świecie przyglądamy się aktualnym trendom i kluczowym wyzwaniom, przed jakimi stoją firmy.
Pomimo dużych obaw związanych ze stabilnością makroekonomiczną tylko 41% liderów IT w polskich firmach i regionie EMEA planuje redukcję kosztów, przy czym większość z nich stara się zmniejszyć nakłady na obsługę IT o nie więcej niż 20%. Chcą oszczędzać, ale nie wszędzie. Priorytetami stają się wydatki na lepsze cyfrowe doświadczenia klientów i nowe cyfrowe modele biznesowe.
Jakie działania należy podjąć w trakcie trwania i po kryzysie, żeby zabezpieczyć się przed nadużyciami? ☆ Dowiedz się więcej
Czym jest SWIFT Customer Security Programme i jakie planowane są zmiany dla użytkowników systemu? ☛Przeczytaj artykuł