ICF Professional Certified Coach, Certyfikowany Business Coach EMCC, Master & Team Coach, Trener Biznesu, Konsultant. W latach 2012-2014 Prezes European Mentoring & Coaching Council Poland. Certyfikowany Trener Zmiany. Konsultant Teorii Ról Zespołowych Belbina®. Wykładowca akademicki.
W 2007 rozpoczęła karierę w biznesie jako Konsultant w Mercedes-Benz Polska. Pracowała w obszarze satysfakcji klienta oraz sprzedaży. Uczestniczyła jako asesor w projektach Assesment i Development Center. Wdrażała projekty coachingowe dla pracowników sieci dealerskich.
W 2012 rozpoczęła pracę w PwC Polska jako Menedżer w Akademii PwC, gdzie kieruje projektami szkoleniowymi i coachingowymi dla klientów zewnętrznych. Joanna należy do grupy Executive Coachów w PwC.
Koordynowała i realizowała projekty szkoleniowe i coachingowe m.in. dla: Mercedes-Benz Polska, PwC, General Electric, Norman Bennett Group, Ford Polska, Bank BPH, Bank PKO SA, Bank PKO BP, Bank Millennium, Allianz, TAKEDA, Wydawnictwo G+J, Estee Lauder, EDF, Nestle, Ministerstwo Infrastruktury, Ministerstwo Obrony Narodowej, Akademia Leona Koźmińskiego, Uniwersytet Warszawski, Warszawski Uniwersytet Medyczny.
Podejście do coachingu
W coachingu ważnym dla mnie aspektem jest praca nad wartościami i przekonaniami klienta. Wierzę w to, że klient posiada wszelkie potrzebne zasoby, aby z pasją kształtować swoje życie i dokonywać świadomych wyborów. Coaching pozwala na „wrócenie do siebie” i działanie w zgodzie z własną etyką charakteru.