Być może się komunikujemy, ale czy w sposób efektywny? Czy pomaga on nam osiągnąć nasze cele - bliższe i dalsze? Czy potrafimy budować i utrzymywać służące nam relacje? Czy czujemy się pewnie w interakcji z innymi i potrafimy ich przekonać do swoich racji?
Zapraszamy Państwa na szkolenie, które prowadzony jest w sposób warsztatowy. Krótkie części teoretyczne przeplatane są ćwiczeniami, dyskusjami, analizą przypadków, symulacjami, czy w końcu - pracą z kamerą. Dzięki takiemu podejściu proponujemy spotkanie interaktywne, podczas którego uczestnicy nie tylko poznają, ale również przetestują różne podejścia, zasady, style i narzędzia, które przybliżą ich do komunikowania się w sposób bardziej świadomy i skuteczny.
1.Osobisty SWOT komunikacyjny
2.Komunikacja w pigułce
3.Techniki prezentacji i praca głosem
4.Style komunikacji
5.Narzędzia komunikacyjne
6.Trudne sytuacje - jak je rozwiązać w praktyce (ćwiczenia oparte o case study, symulacje i scenki).
Proponujemy, aby Case Study i symulacje rozmów oparte były na rzeczywistych sytuacjach, z którymi spotykają się uczestnicy szkolenia.
Każda osoba dostanie konstruktywny feedback + kilka scenariuszy na rozwiązanie sytuacji.
Dzień 2:
1.Najnowsze trendy we wpływaniu na procesy decyzyjne i motywację drugiego człowieka
2.Wywieranie wpływu
3.Język perswazji znany z teorii R. Cialdiniego – jego aktualność, inne ujęcie, nowe trendy
4.Budowanie autorytetu w komunikacji
5.Perswazja i wpływanie na ludzi odpowiednim językiem – argumentacja logiczna i emocjonalna
6.Wykorzystywanie siły przeciwnika
Od 18 lat konsultant, trener biznesu. Certyfikowany Master & Team Coach EMCC. Trener Przywództwa Sytuacyjnego – Situational Leadership® Training & management Model by CLS. Odpowiadała w Polsce za akredytację konsultantów i trenerów z Teorii Ról Zespołowych Belbin Associates®. Redaktor merytoryczny książki „Zespoły zarządzające. Sekrety ich sukcesów i porażek”.
Praktyk biznesu z wieloletnim doświadczeniem w dziedzinie sprzedaży i zarządzania potencjałem kompetencyjnym zespołów na każdym szczeblu organizacji. Projektuje i wprowadza cykle szkoleń rozwojowych dla branży telekomunikacyjnej, farmaceutycznej, finansowej, FMCG oraz produkcyjnej.
W swojej karierze wykorzystując doświadczenie managerskie i korporacyjne poprowadziła ponad 1200 dni szkoleniowych z zakresu przywództwa, komunikacji, umiejętności menedżerskich, budowania zespołu, asertywności, sprzedaży, negocjacji, standardów obsługi klienta i rozwoju osobistego. Specjalizuje się w coachingu biznesowym oraz szkoleniach z zakresu soft skills dotyczących m.in.: przywództwa sytuacyjnego, komunikacji interpersonalnej, motywacji, zarządzania sobą w stresie i w czasie oraz zarządzania zespołem i umiejętności managerskich, wywierania wpływu oraz inspirowania menedżerów do wzięcia odpowiedzialności za zespoły i zmiany w organizacji. Potrafi łączyć świat psychologii z potrzebami biznesowymi i rynkowymi oraz dobierać rozwiązania poprawiające skuteczność i efektywność operacyjną.