Regionalny program PwC's Mini MBA online

PwC Mini MBA, najlepiej opisany jako skondensowany MBA dla praktyków, skupia się na rozwijaniu najważniejszych umiejętności biznesowych.

Kurs szkoleniowy dostarcza uczestnikom jasny obraz organizacji, jej struktury i metodologii zarządzania. Uczestnicy mają możliwość zdobycia wiedzy, która ma wartość i może być użyta w codziennych zadaniach biznesowych. Stara się on pomóc uczetnikom rozwinąć umiejętność spojrzenia z szerszej perspektywy i zrozumienia innych punktów widzenia, które muszą być wzięte pod uwagę podczas podejmowania decyzji biznesowych.

  

Playback of this video is not currently available

Program PwC's Mini MBA otrzymał Silver Award w kategorii biznesowej "Najlepsze doświadczenie edukacyjne" nadane przez Boussias Education Awards w Grecji w 2019.

Sylabus - międzynarodowej edycji kursu

Moduł 1: Mapowanie biznesu, etyka i ład korporacyjny & Strategia korporacyjna i biznesowa

Moduł 2: Sprawność operacyjna: Strategie na rzecz wydajności

Moduł 3: Organizacja zdolna do działania

Moduł 4: Innowacja i kreatywne myślenie

Moduł 5: Zarządzanie projektami w codziennej działalności

Moduł 6: Przywództwo w XXI wieku

Moduł 7: Podstawy rachunkowości i zarządzanie finansami

Moduł 8: Marketing w erze cyfrowej

Moduł 9: Podsumowanie - Przygotowanie business planu wraz z analizą biznesową

< Back

< Back
[+] Read More

Informacje o programie

Dla kogo?

Szkolenie przeznaczone jest dla menadżerów wszystkich szczebli i działów, właścicieli małych i średnich przedsiębiorstw oraz tych którzy chcą otworzyć swoją własną firmę.

Program jest najlepiej dopasowany do zawodowców z minimum 3-4 latami doświadczenia, którzy chcą pogłębić swoje zrozumienie procesów biznesowych i strategii oraz podnieść swoje umiejętności zarządcze.

  • Młodzi profesjonaliści jako kluczowe talenty
  • Liderzy działów z funkcjonalną wiedzą ekspercką przygotowywujący się do podjęcia większych obowiązków
  • Właściciele i dyrektorzy małych i średnich przedsiębiorstw
  • Doświadczeni profesjonaliści, którzy chcą podnieść swoją wiedzę, umiejętności i sposób myślenia niezbędnego do efektywnego wypełniania swoich obowiązków i pozostania konkurencyjnym na rynku pracy

Metoda szkoleniowa

Program PwC Mini MBA składa się z dziewięciu powiązanych sesji zaprojektowanych tak, aby zapewnić wgląd w skuteczne strategie biznesowe we współczesnym świecie. W trakcie tych sesji postaramy się przedstawić systematyczny model i jasną strukturę zarządzania organizacją, które pomogą uczetniką zastosować zdobytą wiedzę we własnych organizacjach.

PwC's Mini MBA używa techniki mapowania do wyjaśnienia połączeń między różnymi segmentami organizacji. Mapowanie organizacji i analizowanie jej przez sekwencje odgrywa ważną rolę w pojęciu logiki stojącej za organizacją, jej strukturą i procesami.

Sesja wstępna wprowadza mapę zarządzania przedsiębiorstwem, która służy jako wskazówka podczas reszty kursu, pomagając uczestnikom skupić sić na tym jak poszczególne segmenty biznesowe wpasowują się w większy obraz przedsiębiorstwa, natomiast ostatnia sesja łaczy wszystkie kawałki w jedną całość.

Ostatni dzień programu szkoleniowego jest poświęcony utrwaleniu wiedzy zdobytej w trakcie kursu. Uczestnicy maja szansę pracować w grupach nad harvardzkim studium przypadku biznesowego, które odnosi się do wykorzystania wszystkich aspektów planowania, rozwijania i wdrożenia strategii biznesowej, używając naszej mapy zarządzania przedsiębiorstwem.

To jest ważny element odróżniający nasz program od innych: poprzez efektywne łączenie wszystkich modułów w większą całość uczymy uczestników odejścia od myślenia jednowymiarowego i rozwijamy ich nawyk myślenia o codziennych zadaniach w szerokim kontekście. To przyczynia się do lepszej współpracy między różnymi jednostkami i pomaga całemu przedsiębiorstwu działać płynnie.

Proszę pamiętać, że program ten jest prowadzony w języku angielskim.

Czas trwania i certyfikat

Kurs składa się z 100 godzin szkolenia online i 2,5 godziny egzaminu końcowego.

W momencie ukończenia programu uczestnicy otrzymają certyfikaty PwC.
Wymaga to 76 godzin obecności i zdania egzaminu końcowego.

Cena

Cena za uczestnika:

Zniżka za wczesny zapis: 2750 Euro + 23%vat

Cena standardowa : 2950 Euro + 23% vat

W celu omówienia opcji płatności, zapraszamy do kontaktu.

Prowadzący

Miro Smolovic, PMP

Miro jest doświadczonym Project Managerem i międzynarodowym licencjonowanym trenerem w zakresie zarządzania projektami.

Ostatnio zajmował stanowisko Starszego Menedżera odpowiedzialnego za zarządzanie Akademią PwC w Serbii oraz koordynację Akademii PwC w Europie Południowo-Wschodniej. Jest profesjonalistą z ponad 20-letnim doświadczeniem w świadczeniu usług w sektorze korporacyjnym, prywatnym i pozarządowym.

W przeszłości pracował na rynkach wschodzących Europy Środkowo-Wschodniej, gdzie zdobył reputację dzięki jakości zarządzania, organizacji i kierowania międzynarodowymi, interdyscyplinarnymi zespołami projektowymi zarówno w sektorze prywatnym, jak i w projektach rozwojowych finansowanych przez donatorów. Obecnie skupia się na rozwoju biznesu i pomaganiu klientom w różnych aspektach rozwoju ludzi. Pracował z klientami z różnych sektorów przemysłu, w tym bankowości, produkcji, FMCG, sektora publicznego itp.

Przeprowadził wiele szkoleń z zakresu zarządzania projektami i innych umiejętności menedżerskich w Europie Środkowo-Wschodniej i krajach UE (Serbia, Słowacja, Czechy, Chorwacja, Rumunia, Bułgaria, Macedonia, Albania i inne kraje regionu). Do głównych klientów Miro należą Banca Intesa, Tarkett, Nelt, Delhaize, Coca Cola, Lafarge, Schneider i wiele innych.

Ukończył City University of Seattle i posiada certyfikat PMP (Project Management Professional).

Edin Veljovic, MBA, MCMI, MIC, Assoc CIPD

Edin jest starszym doradcą w ramach Akademii PwC. Jest gościnnym wykładowcą na międzynarodowych studiach MBA.

Edin Veljovic, MBA, MCMI jest Starszym Doradcą ds. Rozwoju Osób oraz Trenerem w Akademii PwC z bogatym doświadczeniem zdobytym zarówno w sektorze profitów jak i non-profit świadcząc usługi dla firm międzynarodowych, małych i średnich przedsiębiorstw, departamentów i agencji rządowych oraz angażując się w projekty finansowane przez UE.

Bogate doświadczenie Edina obejmuje projektowanie i prowadzenie programów szkoleniowych w zakresie strategii biznesowej, strategicznego zarządzania zasobami ludzkimi, strategii marketingowych i CSR, przedsiębiorczości, innowacji i efektywności osobistej (przywództwo, praca zespołowa, komunikacja, krytyczne myślenie i zapobieganie syndromowi wypalenia).

Edin posiada dyplomy renomowanych szkół biznesowych w Wielkiej Brytanii, takich jak University of Sheffield Management School (program Executive MBA), Chartered Management Institute, Chartered Institute for Personnel Development oraz Consultancy Academy, które pomogły mu zwiększyć perspektywy zawodowe i zaktualizować doświadczenie zawodowe.

Doświadczenie Edina obejmuje poszukiwanie możliwości tworzenia i wdrażania różnych inicjatyw zarówno w organizacjach non-profit, jak i w sektorach przemysłowych, takich jak telekomunikacja, public relations, IT, przemysł stalowy, przemysł gumowy, przemysł tekstylny, edukacja, farmacja, wydawnictwa i opieka zdrowotna. Edin jest wykładowcą programu MBA w Grenoble Graduate School of Business.

Tim Kemp, MA MBA Chartered FCIPD

Tim jest członkiem zarządu Chartered Institute of Personnel and Development, Fellow of the Chartered Management Institute, członkiem European Coaching and Mentoring Council oraz Visiting Fellow w Bristol Business School.

  • Ponad trzydzieści dwa lata pracy jako facylitator oraz specjalista ds. uczenia się i rozwoju.
  • Szkolił trenerów i facylitatorów w ponad dwóch tuzinach organizacji.
  • Kreatywna siła stojąca za szeregiem symulacji edukacyjnych, podcastów, wideo "wyzwalaczy" i seminariów internetowych. 
  • Szanowany doradca i trener liderów strategicznych w różnych sektorach i branżach.
  • Zapoczątkował i pielęgnuje programy Action Learning skoncentrowane na innowacjach w ponad dwóch tuzinach organizacji w trzech krajach.
  • Doradca GSK Project Management Academy, PwC HR Academy (z CIPD) i Morrison's Coaching Leadership Academy.

Tim jest szanowany jako projektant i facylitator niezwykle skutecznych wydarzeń edukacyjnych i jest autorem wielu publikacji na temat pracy zespołowej, kwestii kadrowych i przywództwa.  Opracował szereg symulacji szkoleniowych z zakresu zarządzania i seminariów internetowych dla klientów z regionu EMEA i USA.  Ostatnio pracował dla The Economist, The PricewaterhouseCoopers Academy, GlaxoSmithKline, Rady Europy, AT Kearney, Dell, Microsoft, MolsonCoors, Royal Navy, McCann IPC i UNICEF.   W sektorze bankowym współpracował z Bank of America, BancInter, CapitalOne, Abbey National i Barclays. Jest zatrudniany przez niewielką grupę kadry kierowniczej szczebla C jako trener i doradca ds. przywództwa.

Ukończył studia magisterskie z zakresu edukacji w 1985 roku oraz studia magisterskie z zakresu administracji biznesowej na LBS w 1990 roku. W 2010 roku Tim napisał scenariusz do filmu "Hell's Pavement", który zdobył trzy nagrody na Beloit International Film Festival (w tym dla najlepszego filmu).

Lazar Dzamic

Lazar Dzamic jest wykładowcą Digital Marketingu na Wydziale Mediów i Komunikacji w Belgradzie (FMK) i jednym z czołowych strategów marki i marketingu w regionie, z ponad 20-letnim doświadczeniem w marketingu strategicznym na jednym z najbardziej konkurencyjnych rynków na świecie.

Jest byłym Head of Brand Planning w kreatywnym think tanku Google'a - ZOO w Londynie, gdzie stworzył zespół strategiczny i wprowadził do branży dwóch pierwszych na świecie Creative Data Scientists. Jego misją w Google było "przekształcenie światła w ciepło": ogromnej ilości danych Google w zaskakujące i głębokie spostrzeżenia służące tworzeniu wspaniałych historii marek. Przed Google pełnił również funkcję dyrektora ds. strategii w kilku londyńskich agencjach kreatywnych i był jednym z pierwszych cyfrowych strategów w Wielkiej Brytanii. Pracował nad kampaniami i programami dla najbardziej lubianych brytyjskich marek, takich jak Tesco, John Lewis, Waitrose, Virgin Holidays, Nando's itp.

Po powrocie z Londynu Lazar jest bardzo poszukiwanym trenerem transformacji marketingu cyfrowego, pracując z największymi lokalnymi i regionalnymi klientami, takimi jak Telenor, Mercator, Adidas, Erste Bank i inni. Jest również członkiem Rady Kreatywnej przy premierze Serbii, doradzając w aspektach rozwoju serbskich sektorów kreatywnych.

Jest konsultantem ds. przemysłu kreatywnego w Europejskim Banku Rozwoju i Odbudowy, byłym dziennikarzem, współpracownikiem The Guardian i autorem bestsellerów w Serbii. Jest regularnym prelegentem na globalnych i regionalnych konferencjach na tematy związane z marketingiem cyfrowym i brand storytellingiem.

Spyros Kottiris

Spyros jest doświadczonym Senior Learning & Development Advisor (w regionie Europy i Bliskiego Wschodu) oraz Certyfikowanym Coachem ICF działającym od ponad 15 lat w branży profesjonalnych szkoleń i doradztwa.

Zrealizował ponad 15 000 godzin szkoleniowych stosując interaktywne metody szkoleniowe i gamifikację we wszystkich formatach (zajęcia stacjonarne, eLearning, online learning), w 9 krajach i 12 branżach biznesowych (Bankowość, Budownictwo, Telekomunikacja, Informatyka, Energia, Ubezpieczenia, Konsulting, Edukacja, Tytoń, Giełda, Farmacja, Żegluga). 

Specjalizuje się w szkoleniach z zakresu strategii korporacyjnych i biznesowych, etyki biznesu i ładu korporacyjnego oraz szerokiej gamy szkoleń z zakresu umiejętności miękkich. Jest członkiem Izby Gospodarczej Grecji oraz członkiem stowarzyszonym International Compliance Association (ICA).

Jako Executive Coach wspierał kadrę kierowniczą wyższego szczebla w rozwijaniu jej stylu przywództwa, budowaniu efektywnych zespołów i osiąganiu wyników. Jego dorobek naukowy obejmuje tytuł licencjata w dziedzinie administracji biznesowej uzyskany na Uniwersytecie Zachodniej Attyki, MBA na Uniwersytecie Kentucky w USA, tytuł magistra w dziedzinie edukacji dorosłych (MEd) uzyskany na Uniwersytecie Otwartym w Grecji oraz zaawansowany dyplom w zakresie coachingu personalnego i wykonawczego uzyskany w Kingstown College.

Antony Michail

Antony jest profesjonalistą z ponad 20-letnim doświadczeniem w konsultowaniu i doradzaniu zarówno małym jak i dużym korporacjom w zakresie strategii biznesowej, marketingowej i rozwoju firmy. Antony przeprowadził te firmy przez fazy rozruchu, przetrwania, zwrotu i wzrostu. 

Wcześniej Antony działał jako konsultant i starszy dyrektor marketingu w różnych branżach, w tym żywności i napojów, mody, IT, ogrzewania, trwałych dóbr konsumpcyjnych, produktów budowlanych i budownictwa oraz usług środowiskowych. Zdobywał doświadczenie podczas pracy w różnych krajach i na różnych kontynentach (Wielka Brytania, RPA i Grecja).

Ma za sobą ponad 10.000 godzin wykładów i korepetycji zdobytych jako tutor w StudySmart, University of Central Lancashire (UK), EEDE (Hellenic Management Association), iCTWorx (RPA) oraz w Anacalypsis Strategy & Marketing Consultants (RPA). Opublikował kilka artykułów na temat audytu i strategii marketingowej. 

Wydał również dwie książki dotyczące GDPR oraz Digital Marketing Strategies for the Hotel industry. Antony posiada tytuł Bachelor of Science (BSc) w dziedzinie ekonomii uzyskany na Narodowym i Kapodistriańskim Uniwersytecie w Atenach (Grecja), tytuł Master of Arts (MA) w dziedzinie biznesu międzynarodowego uzyskany na University of Central Lancashire (Wielka Brytania), Postgraduate Diploma in Strategic Marketing uzyskany w Chartered Institute of Marketing (CIM, Wielka Brytania) oraz Doctor of Philosophy (PhD) w dziedzinie strategii konkurencji w biznesie uzyskany na University of Central Lancashire (Wielka Brytania).

Global presence & recognition

PwC's Mini MBA has been present and successful for years in many countries.
It is being brought to Poland for the first time driven by the exceptional testimonials of past participants of their experience with the programme. 

"It is a high quality training course that helps managers improve their competencies, deepen their knowledge in many areas, which is essential for quality management, and open their minds to new ways of thinking, at the same time recognising the ongoing change and challenges that the companies are facing. Highly competent energetic lecturers, and excellent motivators."

Bojan Milanović, Regional Director, Societe Generale Banka Srbija ad Beograd

“PwC Mini MBA is perfect tool for any manager who wants to improve business by adapting it to modern challenges, embodied in the rapidly changing business conditions. Training is dynamic and proactive, with many practical examples.”

Aleksandar Grujić, CEO, Saint Gobain

"I have learned a lot about management skills, global trends, group work with amazing people and moreover, I have learned a lot about myself. It was worth it.”

Zeljko Andjic, Senior Project Manager, SAP West Balkans

“PwC Mini MBA is exactly what its name says – a short, but adequate MBA training course, providing participants with sufficient information, theory and examples concerning business operations and business in general. The course is specific in content, comprehensive and purposeful, especially for those participants who have specialized in one area and have no opportunity to deal with all aspects of business. The atmosphere and environment are great, which contributes to an even better interaction between participants and certainly to the success of the program.”

Bojana Gaković, Training Manager, Coca Cola HBC

Contact us

Olga Kurek

Training Coordinator, PwC Poland

Tel: +48 519 506 520

Anna Olszewska-Florczak

Manager, PwC Poland

Tel: +48 519 504 314

Obserwuj nas