Komunikacja z elementami coachingu

Zapraszamy od udziału w warsztacie, podczas którego uczestnicy będą mogli poznać i przetrenować efektywne techniki komunikacyjne, które pozwalają na budowanie satysfakcjonujących relacji w biznesie i w życiu osobistym.

Podczas szkolenia będziemy czerpać z podejścia coachingowego i takich umiejętności jak np. umiejętne słuchanie. Szkolenie będzie okazją do poznania stylów komunikacyjnych - swoich oraz innych, sposobów nawiązywania dialogu oraz swoich mocnych stron, z których możemy korzystać w codziennej komunikacji.

Na szkolenie zapraszamy każdego, kto jest zainteresowany budowaniem swoich umiejętności komunikacyjnych.

Dla zainteresowanych klientów, powyższe szkolenie oferujemy również w formie zamkniętej, dostosowanej dla uczestników danej firmy.

  

„Nie wystarczy mówić do rzeczy, trzeba jeszcze mówić do ludzi”

Stanisław Jerzy Lec


Program szkolenia

  • Wstęp
    - Zebranie oczekiwań uczestników
    - Kontrakt grupowy
  • Istota komunikacji
    - Schemat komunikacji
  • Co przeszkadza, a co sprzyja efektywnej komunikacji
    - Czynniki wewnętrzne i zewnętrzne
    - Pojęcie paradygmatu
  • Umiejętności coachingowe
    - 3 poziomy słuchania
    - Umiejętne zadawanie pytań
  • Osobiste style komunikacyjne
  • Model GROW
  • Poznanie i czerpanie ze swoich mocnych stron
conversation

Prowadzący:

Dowiedz się więcej ›

Dowiedz się więcej ›

< Back

< Back
[+] Read More

  

Informacje dodatkowe:

Terminy warsztatu

Zapraszamy do kontaktu.

Miejsce warsztatu

Główna siedziba PwC, ul. Polna 11 (wejście A)

Koszt uczestnictwa

Zapraszamy do kontaktu.

Skontaktuj się z nami

Anna Olszewska-Florczak

Manager, PwC Polska

Tel.: +48 519 504 314

Elżbieta Kąkol

Starszy Koordynator szkoleń & Specjalista ds. Marketingu, PwC Polska

Tel.: +48 519 505 061

Obserwuj nas