Komunikacja z elementami coachingu

„Nie wystarczy mówić do rzeczy,
trzeba jeszcze mówić do ludzi”
Stanisław Jerzy Lec

Zapraszamy od udziału w warsztacie, podczas którego uczestnicy będą mogli poznać i przetrenować efektywne techniki komunikacyjne, które pozwalają na budowanie satysfakcjonujących relacji w biznesie i w życiu osobistym.

Podczas szkolenia będziemy czerpać z podejścia coachingowego i takich umiejętności jak np. umiejętne słuchanie. Szkolenie będzie okazją do poznania stylów komunikacyjnych - swoich oraz innych, sposobów nawiązywania dialogu oraz swoich mocnych stron, z których możemy korzystać w codziennej komunikacji.

Na szkolenie zapraszamy każdego, kto jest zainteresowany budowaniem swoich umiejętności komunikacyjnych.

Dla zainteresowanych klientów, powyższe szkolenie oferujemy również w formie zamkniętej, dostosowanej dla uczestników danej firmy.


Program szkolenia:

Dzień 1:

  • Wstęp
    - Zebranie oczekiwań uczestników
    - Kontrakt grupowy
  • Istota komunikacji
    - Schemat komunikacji
  • Co przeszkadza, a co sprzyja efektywnej komunikacji
    - Czynniki wewnętrzne i zewnętrzne
    - Pojęcie paradygmatu
  • Umiejętności coachingowe
    - 3 poziomy słuchania
    - Umiejętne zadawanie pytań
  • Osobiste style komunikacyjne
  • Model GROW
  • Poznanie i czerpanie ze swoich mocnych stron

Prowadzący:

Dowiedz się więcej ›

Dowiedz się więcej ›

< Back

< Back
[+] Read More

Informacje dodatkowe

Terminy warsztatu

Osoby zainteresowane tematem prosimy o kontakt e-mailowy.

Szkolenie odbędzie się pod warunkiem zebrania grupy szkoleniowej - min. 15 osób.

View more

Miejsce warsztatu

Biuro PwC w Warszawie

ul. Polna 11 (przystanek metro Politechnika) 

View more

Koszt uczestnictwa

480 PLN + VAT (1 dzień)

View more

Skontaktuj się z nami

Aleksandra Marcinkowska

Koordynator szkoleń, PwC Polska

Tel.: +48 519507345

Katarzyna Szac-Krzyżanowska

Menedżer, PwC Polska

Tel.: +48 519 507 220

Obserwuj nas