SAP Hybris Commerce & PwC, czyli skuteczne wdrożenia omnichannel

W świecie zdominowanym przez technologie mobilne, dzięki którym każdy może odkrywać, wyszukiwać i kupować produkty czy usługi niezależnie od miejsca, w którym się znajduje ścieżka zakupowa klienta jest znacznie bardziej skomplikowana niż kiedyś.

SAP Hybris Commerce to rozwiązanie z obszaru omnichannel, które wspiera różne kanały sprzedaży (online, offline, mobile), dzięki którym możliwe jest dostarczenie klientom zupełnie nowych doświadczeń w obcowaniu z produktem czy marką.
 

Umów się na spotkanie Discovery

64% prezesów firm uważa brak współpracy pomiędzy działem IT i biznesem za przeszkodę w osiąganiu zamierzonych rezultatów w obszarze technologii cyfrowych

[Digital IQ]

Nasza współpraca z SAP

Jako globalny partner SAP mamy dostęp do najnowszych rozwiązań  technologicznych oraz dostarczamy bieżące wsparcie naszym klientom, bez względu na szerokość geograficzną.

Łączymy doświadczenie z wielu branż z multidyscyplinarnymi kompetencjami, dlatego podczas implementacji SAP Hybris Commerce opieramy się o całościowy obraz biznesu naszych klientów. Zapewniamy wdrożenie w oparciu o ścisłą analizę i powiązanie informacji z różnych źródeł jak e-commerce, strategia omnichannel czy analiza zachowań klientów.

 

Jak wygląda nasza współpraca z klientami i SAP?

Głównym celem jaki chcemy osiągnąć jest znalezienie rozwiązania zgodnego z celami biznesowymi naszych klientów i połączenie go ze światem technologii  IT.

Dążymy do zrozumienia wyzwań przed którymi stoi współczesny biznes, tak w zakresie zaspokajania potrzeb konsumentów, jak i celów handlowych czy zmian technologicznych. Co najważniejsze -  koncentrujemy się na zdefiniowaniuu i wypracowaniu pożądanych rezultatów w czym wspiera nas platforma SAP Hybris Commerce oferując specjalistyczne rozwiązania z zakresu B2B i B2C. Pomogą one w zarządzaniu treścią oraz najskuteczniejszej odpowiedzi na potrzeby użytkowników.

Umów się na spotkanie Discovery

Potrzeby cyfrowych konsumentów

Platforma SAP Hybris Commerce umożliwia szybką aktualizację i płynną integrację z innymi systemami.

Oznacza to, że wraz z ewolucją zachowań kupujących i zmieniającymi się uwarunkowaniami rynkowymi z łatwością można modyfikować sposób obsługi klientów. Tym samym SAP Hybris Commerce staje się idealnym rozwiązaniem dla firm poszukujących narzędzi umożliwiających optymalizację procesów i wspierających osiąganie sukcesu w świecie konsumentów, którzy są stale online.

Umów się na spotkanie Discovery

Nasze podejście do wdrożenia

Nasze doświadczenie potwierdza, że sama koncentracja na technologii bez przeprowadzenia odpowiedniej analizy może skutkować utratą potencjału sprzedażowego.

W podejściu PwC wdrożenie platformy e-commerce poprzedzone jest analizą funkcjonalną, której wynik gwarantuje dokładne pokrycie wymagań biznesowych zestawem gotowych funkcjonalności oferowanych przez rozwiązanie Hybris Commerce, bez konieczności wprowadzania zmian na poziomie kodu źródłowego. Dzięki temu naszym klientom zapewniamy łatwość utrzymania platformy, zarządzania nią i wprowadzania ewentualnych aktualizacji do wyższych wersji.

Innym istotnym elementem każdego wdrożenia jest osadzenie systemu w realiach biznesowych firmy. Zajmują się tym nasi doświadczeni konsultanci, architekci, specjaliści UX/UI oraz wykwalifikowani programiści. Nasz zespół koncentruje się zawsze na optymalnym zaprojektowaniu modeli procesów biznesowych, zbudowaniu najlepszej architektury rozwiązania oraz nowoczesnej i zarazem ergonomicznej warstwy wizualnej aplikacji, z której będą korzystać konsumenci. Dzięki takiemu podejściu nasi klienci zawsze otrzymują rozwiązanie spełniające najwyższe standardy, a samo wdrożenie prowadzone jest zgodnie z najlepszymi praktykami realizacji projektów e-commerce’owych, co gwarantuje powodzenie przedsięwzięcia.

Po wdrożeniu platformy zapewniamy naszym klientom niezbędne wsparcie zarówno w obszarze biznesowym (szkolenia, analiza biznesowo-techniczna nowych funkcjonalności) jak i technicznym (utrzymanie platformy przez specjalistów PwC, aktualizację platformy do wyższej wersji tzw. upgrade).

70% prezesów firm koncentruje się na tym w jaki sposób nowe technologie wpływają na doświadczenia klienta

[Digital IQ]

Skontaktuj się z nami

Radosław Łada

Dyrektor, PwC Polska

Tel.: +48 510 247 009

Obserwuj nas