{{item.title}}
{{item.text}}
{{item.title}}
{{item.text}}
Nowoczesne technologie niezwykle szybko zmieniają sposób, w jaki klienci dokonują swoich decyzji zakupowych. Tworzenie indywidualnych doświadczeń klientów to w dzisiejszych czasach realna przewaga konkurencyjna w biznesie – wzmacnia wizerunek marki oraz pomaga zwiększyć udziały w rynku.
Jak zagwarantować uzyskanie maksymalnego możliwego zwrotu z inwestycji w technologię tak, aby zastosowane oprogramowanie jak najlepiej odpowiadało potrzebom twojego biznesu i celom, które chcesz osiągnąć? Cyfrowa zmiana i digitalizacja nie mogą być dokonywane w oderwaniu od całościowego spojrzenia na to, jak funkcjonują poszczególne składowe biznesu – sprzedaż, marketing, obsługa techniczna, działy IT czy finanse. Umiejętne wdrożenie Customer Experience to klucz do Twojego sukcesu. My wiemy jak to zrobić.
Nasi specjaliści pomogą ci zrozumieć kierunki strategicznego rozwoju twojej firmy i digitalizacji.
Przeprowadzimy twój biznes przez pełen proces wdrożenia strategii Customer Experience czy udoskonalenia systemów – od wyboru odpowiedniej technologii i doradztwo w zakresie zmiany, poprzez proces implementacji rozwiązania dzięki doświadczonemu zespołowi deweloperów, menedżerów projektów czy architektów rozwiązań, aż po pełne przeszkolenie twoich pracowników i kontrolę jakości.
Współpracujemy z: Salesforce, SAP Hybris, Oracle oraz Microsoft, aby zagwarantować klientom, bez względu na wielkość ich biznesu czy wyzwania przed nimi stojące, zawsze najlepiej dopasowaną technologię.
Pełen wachlarz produktów pozwala sprostać nie tylko najbardziej złożonym problemom poprawy wydajności czy zarządzania ryzykiem informatycznym, ale pozwala także na integrację istniejących i nowych systemów, po zaawanasowaną analitykę. Posiadamy szereg certyfikacji potwierdzających nasze umiejętności.
PwC CEE Partner Customer Technology Solutions, PwC Polska
Tel.: +48 573 445 001