
Od innowacji produktowych do pozytywnego doświadczenia klienta – wywiad wideo
📣 Rozmowy o transformacji. Goście prof. Witolda Orłowskiego 💡 Izabela Karolczyk-Szafrańska, CMO w Integer.pl o customer experience i innowacjach produktowych
Wciąż jednak niewiele firm wie, jak gromadzić swoje dane tak, aby tworzyły kompletny obraz informacji o klientach. Największym wyzwaniem dla przedsiębiorców jest nie tylko wybór kluczowych danych, ale również prezentacja ich w jednym miejscu.
Widok 360 stopni twojego klienta to jedno z kluczowych narzędzi wspierających podejmowanie strategicznych decyzji odnośnie rozwoju przedsiębiorstwa oraz budowania customer experience.
Nasi klienci potwierdzają, że widok 360 stopni to niezbędny element pozwalający na skuteczną komunikację z klientem zarówno w internetowych, jak i tradycyjnych kanałach.
Uprość wielokanałową komunikację oraz dostosuj ją do wymagań i potrzeb twoich odbiorców dzięki wykorzystaniu platform omnichannel i systemów CRM Microsoft Dynamics 365, Salesforce Sales Cloud, SAP Hybris Commerce.
Według badań najbardziej uciążliwe dla konsumentów jest podawanie tych samych danych w różnych kanałach sprzedaży. Nasze doświadczenie w implementacji widoku 360 stopni naszych klientów pozwoli twoim pracownikom szybko i sprawnie docierać do już zgromadzonych danych. Zwiększ satysfakcję klientów oraz wydajność pracowników korzystających z systemu.
📣 Rozmowy o transformacji. Goście prof. Witolda Orłowskiego 💡 Izabela Karolczyk-Szafrańska, CMO w Integer.pl o customer experience i innowacjach produktowych
Rola programów lojalnościowych w handlu detalicznym postCOVID☛ Sprawdź co zrobić by program lojalnościowy był skuteczny?
Case study z wdrożenia CRM w urzędzie miasta ☛ Sprawdź jakie korzyści wyniknęły z wdrożenia spersonalizowanego systemu świadczenia usług na rzecz mieszkańców.
Dowiedz się jak ważna jest ☛ odpowiednia strategia marketingowa firmy ☆ Tylko tak można budować przewagę w biznesie 👍