Przenieś swój biznes
na wyższy poziom
z PwC i Salesforce

PwC specjalizuje się w transformacji biznesowej i technologicznej, pomagając organizacjom we wszystkich aspektach prac związanych z wdrożeniem Salesforce. Oferujemy pełen zakres usług: od strategii i projektu systemów, przez wdrożenie i testy, aż po wsparcie powdrożeniowe.

Skontaktuj się z nami

Transformacja cyfrowa z PwC i Salesforce

Transformacja cyfrowa
z PwC i Salesforce

Dzięki doświadczeniu PwC oraz technologii Salesforce zbudujesz bliższe relacje z klientami i partnerami, a także polepszysz jakość obsługi klienta wykorzystując personalizację, AI i automatyzację dostępną w chmurze.

Sztuczna inteligencja wspierająca biznes

Sztuczna inteligencja
wspierająca biznes

PwC i Salesforce wykorzystują rozwiązania generatywnej sztucznej inteligencji, aby ulepszyć obsługę klienta. Dzięki wsparciu AI, wyciągamy to co najważniejsze z danych, które gromadzą organizacje, po to by skutecznie wesprzeć działania biznesowe. Korzystamy z AI w sposób odpowiedzialny - w bezpiecznym środowisku i pod nadzorem człowieka.

Jak możemy pomóc Twojej organizacji rozwinąć się dzięki technologii Salesforce

Posiadamy również szereg gotowych rozwiązań (akceleratorów) pozwalających na przyspieszenie procesu transformacji przy maksymalizacji korzyści.

Strategia
biznesowa

  • Przygotowanie strategii rozwoju organizacji w oparciu o technologię Salesforce
  • Optymalizacja modelu operacyjnego
  • Analiza biznesowa

Koncepcja
technologiczna

  • Przygotowanie planu rozwoju produktów/usług
  • Architektura aplikacji i integracji
  • Optymalny wybór rozwiązań i licencji Salesforce

Rozwój i dostarczenie kompleksowego rozwiązania

  • Wdrożenie platformy Salesforce
  • Budowa dedykowanych rozwiązań opartych o platformę Salesforce
  • Zarządzanie zmianą
  • Strategia wejścia na rynek z platformą Salesforce

Zespół PwC pomoże wybrać i wdrożyć najlepsze rozwiązanie Salesforce dla Twojej branży i biznesu

Sales Cloud
Zaawansowana platforma do zarządzania procesami sprzedażowymi, automatyzacji zadań i analizowania danych sprzedażowych w czasie rzeczywistym.

Service Cloud
Umożliwia firmom śledzenie i rozwiązywaniem zgłoszeń klientów, automatyzację procesów serwisowych oraz analizowanie danych w celu poprawy jakości obsługi klienta i zwiększenia jego zadowolenia.

Marketing Cloud
Pozwala organizacjom szybko i sprawnie tworzyć i analizować kampanie e-mail, w mediach społecznościowych oraz reklamowych, zapewniając lepsze zrozumienie zachowań klientów i zwiększenie zaangażowania odbiorców.

Commerce Cloud
Zapewnia narzędzie do personalizacji ofert, zarządzania zamówieniami i analizowania danych sprzedażowych zarówno online jak i offline, co pomaga w zwiększeniu konwersji i satysfakcji klientów.

Mulesoft
Platforma integracyjna, umożliwiająca łączenie różnych systemów, aplikacji i danych — w chmurze lub lokalnie — w celu usprawnienia przepływu informacji w firmie.

Data Cloud & Analytics
Umożliwia organizacjom zbieranie, przechowywanie i analizowanie dużych ilości danych z różnych źródeł w czasie rzeczywistym.

Loyalty Management Cloud
Umożliwia organizacjom tworzenie, personalizację w czasie rzeczywistym i optymalizację programów lojalnościowych dla klientów. 

B2C Commerce Cloud
Zaawansowana platforma e-commerce dostosowana do potrzeb firm sprzedających bezpośrednio do konsumentów, umożliwiająca tworzenie spersonalizowanych i zintegrowanych doświadczeń zakupowych online.

Consumer Goods Cloud
Pomaga firmom z branży dóbr konsumenckich zarządzać operacjami, zwiększać efektywność sprzedaży i poprawiać doświadczenia klientów. Oferuje m. in. wgląd w czasie rzeczywistym w informacje o klientach, automatyzację zadań i lepsze planowanie promocji, dzięki czemu przedstawiciele handlowi mogą skupić się na sprzedaży.

 

 

 

 

 

Communication Cloud
Platforma stworzone dla firm z branży telekomunikacyjnej, umożliwiająca zarządzanie relacjami z klientami, automatyzację procesów biznesowych oraz integrację usług komunikacyjnych, aby poprawić efektywność operacyjną i obsługę klienta. 

Revenue Cloud
Wspiera firmy w zarządzaniu przychodami, oferując kompleksowe narzędzia do optymalizacji operacji związanych z cenami, wycenami i rozliczeniami. 

Media Cloud
Rozwiązanie dedykowana dla branży medialnej, które umożliwia kompleksowe zarządzanie relacjami z klientami, personalizację treści oraz integrację danych marketingowych w celu efektywnego zarządzania kampaniami i analizy wyników.  

Energy & Utilities Cloud
Oferuje specjalistyczne narzędzia dostosowane do potrzeb firm z sektora energetycznego i usług publicznych, umożliwiające tworzenie ofert, obsługę klienta w różnych kanałach oraz szybką analizę danych.

 

Automotive Cloud
Zaawansowane narzędzie CRM dla sektora motoryzacyjnego, które integruje sprzedaż oraz zarządzanie relacjami z potencjalnymi i aktualnymi klientami, a także pozwala na śledzenie efektywności partnerów handlowych i współpracę z nimi. 

B2B Commerce Cloud
Platforma e-commerce dla firm, które sprzedają swoje usługi i produkty innym firmom, umożliwiająca tworzenie, zarządzanie i optymalizację procesów zakupowych online.

Manufacturing Cloud
Innowacyjne narzędzie stworzone dla firm z sektora produkcji przemysłowej,  dzięki któremu możliwe jest szybsze podejmowanie decyzji opartych na danych, precyzyjne prognozowanie, optymalizacja zarządzania zapasami oraz automatyzacja procesów kontraktowych i śledzenia sprzedaży.

 

Financial Services Cloud 
Zaawansowane narzędzie CRM dla sektora usług finansowych, które umożliwia kompleksowy widok w profile klientów, analizę ich portfela inwestycyjnego oraz dostosowanie ofert usługowych w oparciu o indywidualne potrzeby. 

 

Health Cloud 
Platforma dla organizacji z branży zdrowotnej, umożliwiającą zarządzanie relacjami z pacjentami, współpracę między zespołami oraz personalizację opieki zdrowotnej.

 

Zespół PwC pomoże wybrać i wdrożyć najlepsze rozwiązanie Salesforce dla Twojej branży i biznesu

Sales Cloud
Zaawansowana platforma do zarządzania procesami sprzedażowymi, automatyzacji zadań i analizowania danych sprzedażowych w czasie rzeczywistym.

Service Cloud
Umożliwia firmom śledzenie i rozwiązywaniem zgłoszeń klientów, automatyzację procesów serwisowych oraz analizowanie danych w celu poprawy jakości obsługi klienta i zwiększenia jego zadowolenia.

Marketing Cloud
Pozwala organizacjom szybko i sprawnie tworzyć i analizować kampanie e-mail, w mediach społecznościowych oraz reklamowych, zapewniając lepsze zrozumienie zachowań klientów i zwiększenie zaangażowania odbiorców.

Commerce Cloud
Zapewnia narzędzie do personalizacji ofert, zarządzania zamówieniami i analizowania danych sprzedażowych zarówno online jak i offline, co pomaga w zwiększeniu konwersji i satysfakcji klientów.

Mulesoft
Platforma integracyjna, umożliwiająca łączenie różnych systemów, aplikacji i danych — w chmurze lub lokalnie — w celu usprawnienia przepływu informacji w firmie.

Data Cloud & Analytics
Umożliwia organizacjom zbieranie, przechowywanie i analizowanie dużych ilości danych z różnych źródeł w czasie rzeczywistym.

Health Cloud 
Platforma dla organizacji z branży zdrowotnej, umożliwiającą zarządzanie relacjami z pacjentami, współpracę między zespołami oraz personalizację opieki zdrowotnej.

 

Financial Services Cloud 
Zaawansowane narzędzie CRM dla sektora usług finansowych, które umożliwia kompleksowy widok w profile klientów, analizę ich portfela inwestycyjnego oraz dostosowanie ofert usługowych w oparciu o indywidualne potrzeby. 

 

Loyalty Management Cloud
Umożliwia organizacjom tworzenie, personalizację w czasie rzeczywistym i optymalizację programów lojalnościowych dla klientów. 

B2C Commerce Cloud
Zaawansowana platforma e-commerce dostosowana do potrzeb firm sprzedających bezpośrednio do konsumentów, umożliwiająca tworzenie spersonalizowanych i zintegrowanych doświadczeń zakupowych online.

Consumer Goods Cloud
Pomaga firmom z branży dóbr konsumenckich zarządzać operacjami, zwiększać efektywność sprzedaży i poprawiać doświadczenia klientów. Oferuje m. in. wgląd w czasie rzeczywistym w informacje o klientach, automatyzację zadań i lepsze planowanie promocji, dzięki czemu przedstawiciele handlowi mogą skupić się na sprzedaży.

 

 

 

Communication Cloud
Platforma stworzone dla firm z branży telekomunikacyjnej, umożliwiająca zarządzanie relacjami z klientami, automatyzację procesów biznesowych oraz integrację usług komunikacyjnych, aby poprawić efektywność operacyjną i obsługę klienta. 

Revenue Cloud
Wspiera firmy w zarządzaniu przychodami, oferując kompleksowe narzędzia do optymalizacji operacji związanych z cenami, wycenami i rozliczeniami. 

Media Cloud
Rozwiązanie dedykowana dla branży medialnej, które umożliwia kompleksowe zarządzanie relacjami z klientami, personalizację treści oraz integrację danych marketingowych w celu efektywnego zarządzania kampaniami i analizy wyników.  

Energy & Utilities Cloud
Oferuje specjalistyczne narzędzia dostosowane do potrzeb firm z sektora energetycznego i usług publicznych, umożliwiające tworzenie ofert, obsługę klienta w różnych kanałach oraz szybką analizę danych.

 

Automotive Cloud
Zaawansowane narzędzie CRM dla sektora motoryzacyjnego, które integruje sprzedaż oraz zarządzanie relacjami z potencjalnymi i aktualnymi klientami, a także pozwala na śledzenie efektywności partnerów handlowych i współpracę z nimi. 

B2B Commerce Cloud
Platforma e-commerce dla firm, które sprzedają swoje usługi i produkty innym firmom, umożliwiająca tworzenie, zarządzanie i optymalizację procesów zakupowych online.

Manufacturing Cloud
Innowacyjne narzędzie stworzone dla firm z sektora produkcji przemysłowej,  dzięki któremu możliwe jest szybsze podejmowanie decyzji opartych na danych, precyzyjne prognozowanie, optymalizacja zarządzania zapasami oraz automatyzacja procesów kontraktowych i śledzenia sprzedaży.

 

Wybierz interesującą Cię branżę, żeby wyświetlić szczegóły

PwC zaufanym partnerem Salesforce

PwC zaufanym
partnerem Salesforce

„PwC oferuje pełen zakres usług: od strategii po realizację. Specjalizuje się w transformacji biznesowej i ma duże doświadczenie w pomaganiu klientom we wszystkich aspektach prac wdrożeniowych Salesforce.”

IDC MarketScape

Wyślij zapytanie ofertowe

Skontaktuj się z nami

Marek Młyniec

Partner, Warszawa, PwC Polska

+48 608 350 134

Email

Adam Bębenek

Dyrektor, PwC Polska

+ 48 693 270 445

Email

Dariusz Błaszkiewicz

Senior Manager, PwC Polska

+48 519 505 903

Email

Marcin Malinowski

PwC Partner Customer Technology Solutions, PwC Polska

+48 572 729 674

Email

Marcin Białecki

Dyrektor, Warszawa, PwC Polska

+48 509 040 853

Email