Budowa holistycznej strategii CRM dla firm i zaangażowania klienta
Tworzymy całościową wizję i strategię B2B CRM i B2C CRM (CRM system zarządzania relacjami z klientem), oparte o rozwiązania w chmurze, które adresują luki i poprawiają efektywność procesów handlowych. Analizujemy wszystkie aspekty biznesu i dopasowujemy rozwiązania Salesforce pracując zgodnie z filozofią ”od strategii do wdrożenia”.
Poprawa wyników finansowych, zacieśnianie relacji z klientami
Usprawniamy zarządzanie procesem pozyskania klienta i wszystkimi powiązanymi interakcjami (marketing, sprzedaż, obsługa klienta w tym CRM call center). W konsekwencji poprawiamy produktywność, transparentność i kontrolę procesów jednocześnie wpływając pozytywnie na wynik finansowy.
Integracja i analiza danych pochodzących z działu marketingu, sprzedaży, obsługi klienta i innych
Dzięki rozwiązaniom do analizy i wizualizacji danych zapewniamy lepsze zrozumienie preferencji i zachowań klientów oraz usprawniamy proces decyzyjny. Ułatwiamy eksplorację danych, odkrywanie nowej wiedzy o klientach i podejmowanie błyskawicznych działań z dowolnego urządzenia i miejsca.
Wsparcie współpracy w organizacji
Usprawniamy współpracę, komunikację, wymianę pomysłów i zarządzanie wiedzą w organizacji dzięki narzędziom takim jak Chatter, Communities i work.com.
Budowa dedykowanych aplikacji
Masz specyficzne potrzeby biznesowe i poszukujesz funkcjonalności, która wymaga stworzenia dedykowanej aplikacji? Tworzymy zintegrowane, bezpieczne i skalowalne aplikacje na platformie force.com, które wspierają dowolne procesy biznesowe. Wykorzystanie platformy force.com pozwala na szybką i tanią zamianę Państwa pomysłów w transformacyjne aplikacje biznesowe (wykonanie większości prac nie wymaga umiejętności technicznych).
Tworzenie interaktywnych społeczności
Poprawiamy zarządzanie kanałami sprzedaży, budujemy społeczności, usprawniamy wymianę informacji, kolaborację i self-service dla pracowników, partnerów i klientów.