SAP Hybris Commerce to rozwiązanie z obszaru omnichannel, które wspiera różne kanały sprzedaży (online, offline, mobile), dzięki którym możliwe jest dostarczenie klientom zupełnie nowych doświadczeń w obcowaniu z produktem czy marką.
64% prezesów firm uważa brak współpracy pomiędzy działem IT i biznesem za przeszkodę w osiąganiu zamierzonych rezultatów w obszarze technologii cyfrowych
Nasza współpraca z SAP
Łączymy doświadczenie z wielu branż z multidyscyplinarnymi kompetencjami, dlatego podczas implementacji SAP Hybris Commerce opieramy się o całościowy obraz biznesu naszych klientów. Zapewniamy wdrożenie w oparciu o ścisłą analizę i powiązanie informacji z różnych źródeł jak e-commerce, strategia omnichannel czy analiza zachowań klientów.
Nasze podejście do wdrożenia
W podejściu PwC wdrożenie platformy e-commerce poprzedzone jest analizą funkcjonalną, której wynik gwarantuje dokładne pokrycie wymagań biznesowych zestawem gotowych funkcjonalności oferowanych przez rozwiązanie Hybris Commerce, bez konieczności wprowadzania zmian na poziomie kodu źródłowego. Dzięki temu naszym klientom zapewniamy łatwość utrzymania platformy, zarządzania nią i wprowadzania ewentualnych aktualizacji do wyższych wersji.
Innym istotnym elementem każdego wdrożenia jest osadzenie systemu w realiach biznesowych firmy. Zajmują się tym nasi doświadczeni konsultanci, architekci, specjaliści UX/UI oraz wykwalifikowani programiści. Nasz zespół koncentruje się zawsze na optymalnym zaprojektowaniu modeli procesów biznesowych, zbudowaniu najlepszej architektury rozwiązania oraz nowoczesnej i zarazem ergonomicznej warstwy wizualnej aplikacji, z której będą korzystać konsumenci. Dzięki takiemu podejściu nasi klienci zawsze otrzymują rozwiązanie spełniające najwyższe standardy, a samo wdrożenie prowadzone jest zgodnie z najlepszymi praktykami realizacji projektów e-commerce’owych, co gwarantuje powodzenie przedsięwzięcia.
Po wdrożeniu platformy zapewniamy naszym klientom niezbędne wsparcie zarówno w obszarze biznesowym (szkolenia, analiza biznesowo-techniczna nowych funkcjonalności) jak i technicznym (utrzymanie platformy przez specjalistów PwC, aktualizację platformy do wyższej wersji tzw. upgrade).
70% prezesów firm koncentruje się na tym w jaki sposób nowe technologie wpływają na doświadczenia klienta