Ich oczekiwania skupiają się wokół takich zagadnień, jak:
W odpowiedzi na rosnące zapotrzebowania działów digital marketingu i social media przygotowaliśmy ofertę doradztwa i rozwiązań technologicznych pozwalających na monitorowanie wypowiedzi konsumentów, tworzenia rozbudowanych analiz i zarządzania publikowaną treścią. Z pomocą naszych ekspertów zbudujesz trwałą więź z konsumentami.
Social listening – kompleksowe wsparcie
Podchodzimy do zagadnienia social listening w sposób całościowy, wspierając marketerów od strategii do wdrożenia. Kompleksowo wesprzemy twoją firmę, począwszy od monitorowania i słuchania tego, co mówią konsumenci, przez interpretację i rekomendacje do wykorzystania w komunikacji, po stworzenie stabilnej platformy.
Wiedzę pozyskaną za pomocą social listening wykorzystasz do transformacji procesów biznesowych w takich obszarach, jak identyfikacja trendów i promotorów, monitorowanie ryzyka czy wywieranie pozytywnego wpływu na doświadczenia klientów.
Marketing Cloud to platforma, dzięki której możliwe jest utworzenie dopasowanych, spersonalizowanych ścieżek klientów w różnych kanałach i na różnych urządzeniach. Marketer, używając Marketing Cloud dostarcza właściwy komunikat we właściwym czasie w każdym etapie cyklu życia konkretnego klienta. Dodatkowymi funkcjonalnościami usprawniającymi pracę są: consumer journey management, personalizacja w kanałach: email, mobile, social i www, funkcje reklamowe, kreacja i zarządzanie treściami oraz analiza danych. Wszystkie interakcje klienta z marką i jego zaangażowanie są na bieżąco monitorowane, co przyczynia się do wzrostu efektywności działań marketingowych.
Dowiedz się więcej o doświadczeniu PwC w tym obszarze i porozmawiaj z naszym ekspertem: