Budowanie lojalności klienta oraz strategia Omnichannel

Ekonomia doświadczeń to nowa era w biznesie, w której klient ma kontrolę nad tym kiedy, gdzie i jak często dokonuje zakupów

Przedsiębiorstwa muszą ciągle zwracać uwagę na budowę pozytywnych interakcji i skupiać się na zarządzaniu doświadczeniami klientów. Aby produkty, usługi czy przedsiębiorstwa mogły przetrwać muszą dostarczać angażujących i znaczących doświadczeń.

Dbałość o satysfakcjonujące doświadczenia klientów daje możliwość efektywnego różnicowania się od konkurencji i zwiększania penetracji rynku. Szacuje się, że do 2020 roku Customer Experience będzie ważniejszym niż cena i produkt wyróżnikiem marki.

 

Klienci wchodzą w interakcje z markami przy użyciu wielu kanałów - stron internetowych, Internet of Things, interaktywnych terminali, mediów społecznościowych. Przed nadejściem ery eCommerce klient rzadko miał do czynienia z wieloelementowym doświadczeniem zakupowym (omnichannel)

Atrakcyjne ceny, wygoda, nienaganna obsługa klienta, szybka satysfakcja – nowoczesny klient wie, czego oczekuje podczas zakupów. Dzisiaj klienci swobodnie poruszają się pomiędzy kanałami wybierając najbardziej odpowiadające ich oczekiwaniom rozwiązania.

Opierając się na nowoczesnych platformach omnichannel Sap Hybris Commerce i Oracle Commerce Cloud, pomożemy ci zapewnić spójne doświadczenia i sprostać najważniejszemu wyzwaniu stojącemu przed twoją firmą. Nasze rozwiązania wspierają budowę efektywności procesów sprzedażowych, zarządzanie kontentem i katalogiem produktów, a przy tym pozwalają na budowanie lojalności klienta.

 


Nasi eksperci pomagają przedsiębiorstwom wdrażać transformację cyfrową w sposób kompleksowy. Opracowujemy strategię, doradzamy w wyborze optymalnych narzędzi oraz implementujemy najlepsze rozwiązania technologiczne

Porozmawiaj z naszymi specjalistami o możliwościach:

  • platform eCommerce
  • podejścia omnichannel
  • nowoczesnych programów lojalnościowych
  • katalogów produktowych (PCM)
  • systemów do zarządzania treściami (CMS)

Technologie wspierające

SAP Hybris Commerce

 

SAP Hybris Commerce to platforma omnichannel, dzięki której dotrzesz do klientów we wszystkich kanałach. Dzięki zapewnieniu spójnego Customer Experience możesz budować lojalność klienta oraz zwiększyć jego satysfakcję. SAP Hybris Commerce to rozwiązanie stworzone dla firm działających w obszarze B2B oraz B2C.

Dowiedz się więcej o doświadczeniu PwC w tym obszarze i porozmawiaj z naszym ekspertem:

 

Dowiedz się więcej

Oracle Commerce Cloud

Oracle Commerce Cloud to platforma, dzięki której zbudujesz rozwiązania w obszarze e-commerce łatwo i szybko za pomocą zestawu preintegrowanych funkcjonalności. Możliwość nieograniczonej optymalizacji e-sklepu doceni nie tylko dział IT, ale przede wszystkim osoby odpowiedzialne za sprzedaż i marketing.

Dowiedz się więcej o doświadczeniu PwC w tym obszarze i porozmawiaj z naszym ekspertem:

Umów się na spotkanie Discovery

Skontaktuj się z nami

Radosław Łada

Dyrektor, PwC Polska

Tel.: +48 510 247 009

Obserwuj nas