{{item.title}}
{{item.text}}
{{item.title}}
{{item.text}}
Przedsiębiorstwa muszą ciągle zwracać uwagę na budowę pozytywnych interakcji i skupiać się na zarządzaniu doświadczeniami klientów. Aby produkty, usługi czy przedsiębiorstwa mogły przetrwać muszą dostarczać angażujących i znaczących doświadczeń.
Dbałość o satysfakcjonujące doświadczenia klientów daje możliwość efektywnego różnicowania się od konkurencji i zwiększania penetracji rynku. Szacuje się, że do 2020 roku Customer Experience będzie ważniejszym niż cena i produkt wyróżnikiem marki.
Atrakcyjne ceny, wygoda, nienaganna obsługa klienta, szybka satysfakcja – nowoczesny klient wie, czego oczekuje podczas zakupów. Dzisiaj klienci swobodnie poruszają się pomiędzy kanałami wybierając najbardziej odpowiadające ich oczekiwaniom rozwiązania.
Opierając się na nowoczesnych platformach omnichannel Sap Hybris Commerce i Oracle Commerce Cloud, pomożemy ci zapewnić spójne doświadczenia i sprostać najważniejszemu wyzwaniu stojącemu przed twoją firmą. Nasze rozwiązania wspierają budowę efektywności procesów sprzedażowych, zarządzanie kontentem i katalogiem produktów, a przy tym pozwalają na budowanie lojalności klienta.