{{item.title}}
{{item.text}}
{{item.title}}
{{item.text}}
Satysfakcja klienta a optymalizacja kosztów
Optymalizacja przyjmowania, przypisywania, zlecania i realizacji usług świadczonych w lokalizacji klienta – te wszystkie części związane z obsługą w terenie muszą działać spójnie i płynnie.
Wyposaż swoją załogę techników terenowych w system optymalizujący ich pracę oraz organizujący najlepszy rozkład zadań z uwzględnieniem zmian w czasie rzeczywistym. Pomożemy ci wprowadzić do twojej firmy system klasy Field Service Management, dzięki czemu będziesz mógł zaoferować swoim klientom wybór godziny odwiedzin technika z dokładnością do 30 minut.
Procesy obsługowe znamy ze strony biznesowej i technicznej, dlatego do wdrażania zmian w obszarze obsługowym podchodzimy holistycznie. Takie podejście pozwala nam wdrożyć realistyczne i optymalne rozwiązania dla naszych klientów.
» Satysfakcja klienta. Implementacja rozwiązań Field Service Management zapewnia holistyczne podejście do wyzwań i pozwala zmaksymalizować poziom satysfakcji klienta.
» Efektywność Operacyjna. Firmy stosujące rozwiązania z rodziny Field Service Management wykazują 75% redukcję nadgodzin oraz 47% wzrost finalizacji zleceń w ujęciu dziennym.
» Widok dostosowany do czasu rzeczywistego. Pomożemy ci stworzyć zbiór realnych zasobów i zamówień, aby aktywnie angażować ekipę pracującą w terenie.
» Nieograniczony dostęp. Zawsze, wszędzie, za pomocą wybranego urządzenia i o każdej porze będziesz miał możliwość połączenia się ze swoimi pracownikami terenowymi i podgląd na rzeczywisty harmonogram zleceń.