{{item.title}}
{{item.text}}
{{item.title}}
{{item.text}}
Jak wzmocnić zaangażowanie klientów i odmienić ich obsługę? Implementując rozwiązania klasy Knowledge Management.
Każdy z nas jest podłączony do sieci i korzysta z różnorodnych kanałów komunikacji. Rozwój technologii wzmocnił konkurencję w wykorzystaniu innowacji w kontaktach z klientem. W świecie rosnących oczekiwań nabywców, zarówno konsumentów, jak i klientów biznesowych, ich obsługa przestała opierać się wyłącznie na wskaźnikach zadowolenia, będącego jednocześnie jedynym wyznacznikiem jakości. Obsługa klienta to teraz kolejny spersonalizowany kanał komunikacji wzmacniający wizerunek marki, a działy obsługi klienta odpowiednio zarządzane pozwalają na generowanie przychodów i rozwój biznesu. Ma to bezpośrednie przełożenie na gwałtownie rosnący wpływ wagi wyników działów obsługi klienta na osiąganie celów biznesowych, takich jak udział w rynku (marketshare) czy ROI.
Nowoczesne zarządzanie firmą w oparciu o klienta to poprawienie efektywności struktury finansowej działów obsługi nieopierających się o cięcie kosztów i wprowadzenie kreatywnych sposobów zarządzania wiedzą (knowledge management) w organizacji.
Błyskawicznie uzyskasz dostęp do wiedzy dzięki zaawansowanym algorytmom Natural Language Processing (NLP) zarówno dla klienta zewnętrznego, jak i wewnętrznego.
W PwC łączymy wyjątkowe umiejętności doradcze z ponad 10-letnim doświadczeniem we wdrożeniach systemów z obszaru Customer Service i Customer Experience.
Znamy procesy obsługowe, zarówno od strony biznesowej, jak i technicznej, dlatego do wdrażania zmian w obszarze obsługowym podchodzimy holistycznie.
Pomagamy klientom efektywnie przekształcić proces obsługi klienta poprzez projektowanie doświadczeń, optymalizację procesów obsługi, dobór i wdrożenie odpowiedniej technologii oraz przeszkolenie użytkowników.