{{item.title}}
{{item.text}}
{{item.title}}
{{item.text}}
Czy to poprzez email, mobile, web czy social – firmy, które z sukcesem wdrażają Customer Journeys, czerpią korzyści w postaci wyższej satysfakcji klientów i wzrostu w ROI oraz poleceń.
Z drugiej strony marketerzy, którzy skupiają się na na generowaniu leadów oraz konwersji kwalifikowanych leadów na sprzedaż, szukają sposobów na tworzenie angażujących programów, które pozwolą im na identyfikowanie potencjalnych klientów, lepsze wykorzystanie content marketingu i doprowadzenie cyklu zarządzania leadami do konkretnych, zamkniętych okazji sprzedażowych.
Nasze działania opieramy na nowoczesnych technologiach w zakresie marketing automation - Salesforce, SAP Hybris i Oracle, podchodząc do zagadnienia w sposób całościowy i wspierając marketerów od strategii do wdrożenia.
Kompleksowo wesprzemy Twoją firmę, począwszy od projektowania doświadczeń, tworzenia customer journeys, poprzez przełożenie insightów i celów biznesowych na strategię digital, aż do wdrożenia wiodących rozwiązań i platform, projektowania kampanii, integracji systemów i szkoleń użytkowników.