Platformy Integracyjne

Największą korzyścią z używania platform integracyjnych jest łatwy dostęp do danych, procesów i usług z każdego miejsca w organizacji, a także poza nią, między innymi poprzez możliwość udostępniania części informacji zewnętrznym partnerom biznesowym.

PwC widzi szereg obszarów zastosowania rozwiązań tej klasy

Sposoby na ich biznesowe wykorzystanie ›

Franczyza, resellers ›

PSD2, Open Banking ›

Nowa rola departamentów IT ›

Wsparcie klienta ›

Szybki dostęp do informacji ›

< Back

< Back
[+] Read More

Obszary, w których możemy wesprzeć naszych klientów


MuleSoft

Wykorzystanie MuleSoft jako platformy integracyjnej upraszcza nawet bardzo skomplikowane systemy. Platforma staje się wspólnym punktem integrowania i kontaktu dla nowych aplikacji, systemów czy zewnętrznych partnerów. To, co odróżnia MuleSoft od konkurencji to podejście do architektury integracji, które owocuje zmianą sposobu współpracy IT i biznesu. MuleSoft definiuje i promuje podejście zwane “API-led connectivity”, które zostało wdrożone z sukcesem w wielu firmach. Jest oparte na trójwarstwowej architekturze usług: a) API systemowym, które ukrywa złożoność systemów dziedzinowych, b) warstwie procesów biznesowych oraz c) warstwie publicznych API, z których mogą w łatwy sposób korzystać jednostki spoza IT. W tym podejściu pion IT ma rolę aktywatora rozwoju biznesu (ang. center of enablement) zamiast historycznie wyłącznej roli centrum kompetencji (ang. center of excellence). Pozwala to biznesowi pracować w zwinny, szybki i efektywny kosztowo sposób, który dostarcza nową jakość w cyfrowym świecie.

MuleSoft jest wymieniany przez Gartnera jako lider w wielu obszarach, takich jak: On-Premises Application Integration Suites, Enterprise Integration Platform-as-a-Service – Worldwide, Full Life Cycle API Management.


Portfolio możliwych technologii integracyjnych PwC:

  • MuleSoft
  • Oracle SOA Suite
  • Jboss Fuse (Camel, CXF, ActiveMQ)
  • Tibco
  • IBM Websphere
  • SAG Webmethods
  • SAP Hana Integration
  • Dell Boomi

Skontaktuj się z nami

Rafał Błędziński

Rafał Błędziński

Dyrektor, Customer Technology, PwC Polska

Tel.: +48 572 729 678

Obserwuj nas