Okiem prezesa o branży telekomunikacji, mediów i technologii

06/02/16

Zdaniem prezesów spółek z branży technologii, mediów i telekomunikacji (TMT), według przeprowadzonej przez PwC wśród prezesów na całym świecie ankiety 19th Annual Global CEO Survey, rosnące zapotrzebowanie na nowe technologie budzi optymizm.

Dotyczący przyszłego wzrostu przychodów w tych sektorach, ale istnieją też poważne obawy, czy uda się dotrzymać kroku gwałtownym przemianom technologicznym i zapewnić sobie pracowników, dysponujących odpowiednimi umiejętnościami, aby pokierować zmianami i zrealizować docelowe wskaźniki wzrostu.

"Nigdy dotąd prezesi w sektorze TMT nie stawali wobec tak złożonych trudności przy ocenie pozytywnych i negatywnych czynników wynikających z rozległych zmian wywołanych rozwojem technologii. Muszą oni zarządzać własną ewolucją cyfrową i jednocześnie podążać za innowacjami w pozostałych częściach rynku. Wprawdzie perspektywy wzrostu w branży technologii, telekomunikacji oraz rozrywki i mediów są ogromne, ale jasno widać, że pozyskanie wykwalifikowanych i elastycznych pracowników nabiera jeszcze większego znaczenia niż do tej pory".

Jass Sarai, lider zespołu ds. sektora telekomunikacji, technologii, mediów i rozrywki na Wielką Brytanię i Europę Środkowo-Wschodnią.

Wywiad z Jayminem Patelem, prezesem Brightstar Corp., US

Wywiad z Nicole Sheffield, prezesem NewsLifeMedia

Obserwuj nas