Program lojalnościowy 2.0, czyli jak zmienić na lepsze doświadczenie klienta banku

31/01/19

Ponad 60% klientów banków jest zdania, że ich dotychczasowa lojalność i aktywność nie jest wystarczająco wynagradzana

Z badania PwC Customer Appreciation Index również wynika, że 44% korzystających z usług bankowych rozważało zmianę swojego głównego banku (czyli głównego banku transakcyjnego). Na razie to tylko deklaracje – rocznie jedynie ok. 5% faktycznie zmienia bank. Ta liczba będzie jednak rosnąć. W jaki sposób banki mogą utrzymać klientów? Naszym zdaniem programami lojalnościowymi, ale nie takimi, które działają w obecnej formule.

Oryginalny tekst ukazał się w Dzienniku Gazecie Prawnej

{{filterContent.facetedTitle}}

{{contentList.dataService.numberHits}} {{contentList.dataService.numberHits == 1 ? 'result' : 'results'}}
{{contentList.loadingText}}

Skontaktuj się z nami

Marek Chlebicki

Marek Chlebicki

Partner, PwC Polska

Tel.: +48 519 507 667

Wiktor Witkowski

Wiktor Witkowski

Cloud Delivery Senior Manager, PwC Polska

Tel.: +48 519 504 466

Obserwuj nas