{{item.title}}
{{item.text}}
{{item.title}}
{{item.text}}
Administracja publiczna przechodzi dynamiczną transformację, napędzaną presją na stałe podnoszenie sprawności organizacyjnej. Rosną też wymagania i oczekiwania obywateli związane z dostępem do nowoczesnych usług publicznych. Aby skutecznie odpowiedzieć na te potrzeby konieczne jest budowanie zintegrowanych usług, których osią są potrzeby klientów - obywateli i biznesu.
Cyfryzacja administracji publicznej niesie za sobą szereg korzyści - od zmniejszania kosztów i poprawiania jakości usług dzięki automatyzacji, poprzez zwiększanie dostępu do informacji publicznych aż po podnoszenie przejrzystości działania i poziomu bezpieczeństwa.
Równocześnie sektor publiczny mierzy się z wyzwaniami związanymi z dostosowaniem prawa i regulacji do nowych, cyfrowych modeli działania. Musi zapewnić zrównoważone podejście do wdrażania nowych rozwiązań, zapewnić gotowość kadr i społeczeństwa, żeby ograniczyć wykluczenie cyfrowe i zapewnić dostęp do usług publicznych dla wszystkich grup społecznych.