Podjęcie optymalnej decyzji co do określonej technologii wymaga od zamawiającego szerokiej wiedzy na temat dostępnych na rynku rozwiązań. W celu uzyskania potrzebnych mu wiadomości zamawiający będzie musiał komunikować się z potencjalnymi wykonawcami, co jest znacznie utrudnione w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia.
Dialog techniczny to nowa wartość w zamówieniach publicznych, pozwalająca na prowadzenie konsultacji jeszcze przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia, do którego Zamawiający zaprasza potencjalnych Wykonawców.
Nasz zespół pomaga określić cele dialogu technicznego oraz zapewnia metodykę, regulamin, wzorce dokumentów, a także i samą organizację procesu, gwarantując sprawny przebieg dialogu bez naruszenia Prawa Zamówień Publicznych. Dzięki posiadanemu doświadczeniu moderowany przez nas dialog przynosi odpowiedzi na stawiane przez zamawiającego pytania.
Realizacja dialogu technicznego – zakres prac:
Efektywność realizacji długoterminowego projektu
Innowacyjność
Sprawność postępowania po dialogu
Transparentność
Ryzyko przedłużającego się postępowania o udzielenie zamówienia
Ryzyko naruszenia przepisów ustawy
Ryzyko nieudzielenia zamówienia