Od przetwarzania danych nieustrukturyzowanych (wiadomości tekstowe, transkrypcje rozmów, formularze kontaktowe itp.) i ich kategoryzację, poprzez udzielanie odpowiedzi – każda rozmowa biznesowa ma znaczenie. Jednak przetwarzanie dużej ilości informacji, z różnych kanałów komunikacyjnych odbywa się w sposób ręczny i zajmujący dużo czasu.
Communications Mining to technologia dedykowana rozumieniu, interpretowaniu i wydobywaniu istotnych informacji z danych tekstowych, nieustrukturyzowanych, pochodzących z różnych kanałów komunikacyjnych. Pozwala na pozyskiwanie danych z konwersacji biznesowych, takich jak np. e-maile lub tickety, w celu analizy i automatyzacji procesów.
Zapytania dotyczące wysyłki/zwrotu
Obsługa reklamacji
Analiza opinii klientów
Procesowanie zamówień online
Zapytania podatkowe, księgowe, kadrowo-płacowe
Pytania i skargi dotyczące obsługi klienta
Automatyczne segregowanie i przekierowywanie zapytań
Procesowanie roszczeń
Automatyczna obsługa oferty ubezpieczeń
Procesowanie zmian w istniejących kontraktach (Mid-Term Adjustment)
KYC
Wszystkie, wykorzystujące komunikację mailową w większych wolumenach.
Zwiększenie responsywności na zapytania, szybsza i sprawniejsza kategoryzacja poczty przychodzącej oraz automatyzacja do 80% odpowiedzi na zadane pytania. W efekcie - zmniejszenie pracochłonności działów sprzedaży, obsługi klienta, działów wewnętrznych (finanse, kadry, administracja).
Communications Mining jest odpowiedzią na rosnącą potrzebę komunikacji z klientem bez konieczności zaangażowania dodatkowych pracowników.
Przyszłość automatyzacji komunikacji biznesowej jest obiecująca. Nie tylko ze względu na to, że będzie opierać się na rozwiniętych technologiach, takich jak sztuczna inteligencja i uczenie maszynowe, umożliwiających bardziej precyzyjne i spersonalizowane interakcje, ale też dlatego, że będzie obejmować różne kanały komunikacji i procesy decyzyjne. Dodatkowo, współpraca na linii człowiek-maszyna będzie odgrywać kluczową rolę, ponieważ łączy unikalne umiejętności człowieka z inteligencją maszynową, co z kolei zapewni elastyczność, efektywność, adaptację i budowanie relacji z klientami.
Komunikacja biznesowa przyszłości to współdziałanie ludzi i technologii, dające znaczne zwiększenie efektywności procesów w firmie. Można powiedzieć, że jest kolejnym etapem dojrzałości organizacji w erze otaczającej cyfryzacji.
“Automatyzacja komunikacji biznesowej jest kolejnym etapem dojrzałości organizacji.”