Automatyzacja komunikacji. AI odpowie na ok. 80% wiadomości z firmowej skrzynki mailowej

Wyzwanie

Od przetwarzania danych nieustrukturyzowanych (wiadomości tekstowe, transkrypcje rozmów, formularze kontaktowe itp.) i ich kategoryzację, poprzez udzielanie odpowiedzi – każda rozmowa biznesowa ma znaczenie. Jednak przetwarzanie dużej ilości informacji, z różnych kanałów komunikacyjnych odbywa się w sposób ręczny i zajmujący dużo czasu. 

Rozwiązanie

Communications Mining to technologia dedykowana rozumieniu, interpretowaniu i wydobywaniu istotnych informacji z danych tekstowych, nieustrukturyzowanych, pochodzących z różnych kanałów komunikacyjnych. Pozwala na pozyskiwanie danych z konwersacji biznesowych, takich jak np. e-maile lub tickety, w celu analizy i automatyzacji procesów.

Dowiedz się, jak pomagamy wdrażać AI

Wykorzystana technologia: UiPath Communications Mining

Przykłady zastosowań

E-commerce

  • Zapytania dotyczące wysyłki/zwrotu

  • Obsługa reklamacji

  • Analiza opinii klientów

  • Procesowanie zamówień online

Usługi biznesowe

  • Zapytania podatkowe, księgowe, kadrowo-płacowe

  • Pytania i skargi dotyczące obsługi klienta

  • Automatyczne segregowanie i przekierowywanie zapytań

Usługi finansowe

  • Procesowanie roszczeń

  • Automatyczna obsługa oferty ubezpieczeń 

  • Procesowanie zmian w istniejących kontraktach (Mid-Term Adjustment)

  • KYC

Odpowiadanie na określone kategorie wiadomości z firmowej skrzynki mailowej

Uruchamianie procesów biznesowych na podstawie zapytań mailowych


Branże

Wszystkie, wykorzystujące komunikację mailową w większych wolumenach.


Efekt biznesowy

Zwiększenie responsywności na zapytania, szybsza i sprawniejsza kategoryzacja poczty przychodzącej oraz automatyzacja do 80% odpowiedzi na zadane pytania. W efekcie - zmniejszenie pracochłonności działów sprzedaży, obsługi klienta, działów wewnętrznych (finanse, kadry, administracja).

Communications Mining jest odpowiedzią na rosnącą potrzebę komunikacji z klientem bez konieczności zaangażowania dodatkowych pracowników.

michał targiel

Przyszłość automatyzacji komunikacji biznesowej jest obiecująca. Nie tylko ze względu na to, że będzie opierać się na rozwiniętych technologiach, takich jak sztuczna inteligencja i uczenie maszynowe, umożliwiających bardziej precyzyjne i spersonalizowane interakcje, ale też dlatego, że będzie obejmować różne kanały komunikacji i procesy decyzyjne. Dodatkowo, współpraca na linii człowiek-maszyna będzie odgrywać kluczową rolę, ponieważ łączy unikalne umiejętności człowieka z inteligencją maszynową, co z kolei zapewni elastyczność, efektywność, adaptację i budowanie relacji z klientami.

Komunikacja biznesowa przyszłości to współdziałanie ludzi i technologii, dające znaczne zwiększenie efektywności procesów w firmie. Można powiedzieć, że jest kolejnym etapem dojrzałości organizacji w erze otaczającej cyfryzacji.

- Michał Targiel, Partner, PwC Polska

“Automatyzacja komunikacji biznesowej jest kolejnym etapem dojrzałości organizacji.”

- Michał Targiel, Partner, PwC Polska

Dowiedz się, jak pomagamy wdrażać AI


Skontaktuj się z nami

Michał Targiel

Michał Targiel

Partner, PwC Polska

Tel.: + 48 519 507 138

Andrzej Lach

Andrzej Lach

Director, PwC Polska

Tel.: +48 519 507 594

Bartosz Raszewski

Bartosz Raszewski

RPA Manger, PwC Polska

Tel.: +48 519 507 320

Obserwuj nas