Automatyzacja procesu sprzedażowego od zawsze zajmowała główne miejsce na liście potrzeb wielu firm, a chatbot i/ lub Voicebot, pełniący funkcję przedstawiciela handlowego/ sprzedawcy/ agenta obsługi klienta to marzenie wielu. I takie rozwiązanie istnieje, dzięki wykorzystaniu Conversational AI, czyli jednej z wiodących technologii AI dla firm.
Conversational AI umożliwia nowy, konwersacyjny sposób kontaktów z klientami poprzez wirtualną rozmowę, przy wykorzystaniu platformy do komunikacji z Klientem przez chatboty i voiceboty. Wirtualny sprzedawca wesprze w całym procesie zakupowym, bez udziału człowieka, tu i teraz.
Pomoc w procesach zakupowych: odpowiadanie na pytania dotyczące produktów, udzielanie porad dotyczących wyboru, dokonywanie transakcji
Obsługa klienta: standardowe zapytania klientów nt produktów, informacje o zamówieniach, godziny otwarcia
Rozwiązywanie problemów technicznych: z produktami lub usługami, oferując wskazówki i instrukcje krok po kroku
Zarządzanie zgłoszeniami: rejestracja i zarządzanie zgłoszeniami klientów, szybka identyfikację problemu i przekierowanie do odpowiedniego działu lub specjalisty
Planowanie spotkań i rezerwacja usług: np. wizyt w serwisie lub konsultacja z doradcą
Uzyskiwanie informacji o rachunkach i płatnościach: o rachunkach, saldach kont, terminach płatności oraz pomaganie w rozwiązywaniu problemów z płatnościami
Obsługa reklamacji i zwrotów: zgłaszanie, śledzeniu postępów ich rozpatrywania
Wsparcie użytkownika wewnętrznego pod kątem HR lub IT: urlopy, benefity, aktualizacja informacji o pracownikach, paski płac, FAQ HR, FAQ IT, status zgłoszeń, zamówienia sprzętu
Wszystkie, a w szczególności: handel, telekomunikacja, produkcja, turystyka, ubezpieczenia, bankowość, finanse + Klient wewnętrzny
*wartości uzależnione od wybranego procesu do automatyzacji
Automatyczne systemy służące do obsługi głosowej, które wykorzystują sztuczną inteligencję (conversational AI) to niezwykle wartościowa technologia, która już teraz z powodzeniem znajduje zastosowanie w różnych branżach i dziedzinach. Umożliwia nie tylko budowanie lepszych relacji z klientami poprzez szybką i efektywną interakcję, ale także przyczynia się do automatyzacji procesów, co przekłada się na oszczędność czasu i zasobów. Dzięki zastosowaniu technologii conversational AI, firmy mogą skupić się na bardziej strategicznych zadaniach, zwiększyć swoją efektywność i poprawić konkurencyjność na rynku.
“Automatyczne systemy służące do obsługi głosowej, które wykorzystują sztuczną inteligencję (conversational AI) to niezwykle wartościowa technologia, która już teraz z powodzeniem znajduje zastosowanie w różnych branżach i dziedzinach. Umożliwia nie tylko budowanie lepszych relacji z klientami poprzez szybką i efektywną interakcję, ale także przyczynia się do automatyzacji procesów, co przekłada się na oszczędność czasu i zasobów. Dzięki zastosowaniu technologii conversational AI, firmy mogą skupić się na bardziej strategicznych zadaniach, zwiększyć swoją efektywność i poprawić konkurencyjność na rynku.”